2004-04-24, 19:51
Bannlyst
Det här får jag när jag försöker skicka en post:

There seems to have been a slight problem with the Flashback Forum database.
Please try again by pressing the button in your browser.

An E-Mail has been dispatched to our [color=#0000ff]Technical Staff[/color], who you can also contact if the problem persists.

We apologise for any inconvenience.

Trycker jag sedan på "bakåt" i browsern och klickar på tråden har det uppdaterats!!??
Citera
2004-04-24, 19:52
Medlem
xatrixs avatar
Nu finns det tre diskussioner om detta...
Citera
2004-04-24, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xatrix
Nu finns det tre diskussioner om detta...

Ja förlåt så JÄVLA mycket!! Lite lustigt är det väl ändå att det i min browser står att det inte finns några svar på mitt inlägg. Har du nåt att tillföra som skulle tänkas hjälpa eller? Annars kan du hålla käften!!
Citera
2004-04-24, 20:05
Medlem
T.R.I.C.s avatar
öhmm, jag tror jag har gjort lite dumma saker tack vare detta jävla meddelande. jag är av den sorten att fungerar det inte så testa igen tills det gör, resultatet finns att beskåda i övriga droger forumet. nån som känner för att fixa till det? ursäkta röran.
Citera
2004-04-24, 20:06
Medlem
auto:erotics avatar
Någonting är väldigt fel på forumet just nu. Jag får samma felmeddelande som du, förutom att jag ibland får veta att inlägget är en kopia av ett inlägg jag skickat de senaste fem minuterna. Oavsett om jag försökt skriva i den aktuella tråden tidigare eller ej. Såg dessutom att det finns en mängd multipostade trådar bland nya inlägg just nu. Exempelvis har T.R.I.C. startat inte mindre än tre trådar med namnet alternativ drog/ny form av kannibalism [med vissa ordvariationer] inom 5 minuter.
Citera
2004-04-24, 20:09
Medlem
auto:erotics avatar
Nu ser jag att T.R.I.C. kommenterat detta själv, dessutom var det fem trådar och inte tre. Dock kan jag inte komma åt att göra en edit på mitt förra inlägg. Ursäkta röran, någon bygger om.
Citera
2004-04-24, 20:13
Medlem
T.R.I.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto:erotic
Nu ser jag att T.R.I.C. kommenterat detta själv, dessutom var det fem trådar och inte tre. Dock kan jag inte komma åt att göra en edit på mitt förra inlägg. Ursäkta röran, någon bygger om.
själva kan jag räkna upp till 7 st
Citera
2004-04-24, 20:14
Bannlyst
Gjorde ett skitinlägg typ: "asöldgksdfö" i en tråd bara för att få klart för mig hur det gick till...
Citera
2004-04-24, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av T.R.I.C.
själva kan jag räkna upp till 7 st

Sex (6) trådar ser jag T.R.I.C....
Citera
2004-04-24, 20:47
Medlem
M2ks avatar
Skumt

Edit/ändra funkar inte, nya inlägg funkar. Sökfunktionen utslagen... kanske mera därtill?

Inget att diskutera, admin's uppgift att åtgärda.

Tråkigt att det händer en lördagskväll, när man laddat upp för FB-afton i god ordning.

=====================================
Egen framgång är guld värd, andras motgång heller icke att förakta
=====================================
*Håll dig till ämnet*Mandom mod och morske män*
-->>http://stormakt.cjb.net/<<--
Citera
2004-04-24, 20:57
Bannlyst
Edit fungerar visst, i alla fall för mig. Det står visserligen att det är ett fel i databasen, men ändringarna görs ändå.
Citera
2004-04-24, 21:01
Bannlyst
För mig står det att jag har 0 svar i den här tråden...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in