Raymond "var är jag?" Dominech, coach Frankrike. bidrag i VM: har gett begreppet fåraktig blick ett ansíkte i dubbel bemärkelse. ny karriär: skulle passa perfekt som huvudrollsinnehavare i en nyinspelning av bröderna marx eller film om woody allen regisserad av woody allen.
Marcello "der alte" Lippi, coach Italien. Bidrag i VM: har visat med besked att gammal är äldst. ratade egenskaperna talang, målfarlighet, speed och form till förmån för lång, lång erfarenhet och hög kändisfaktor. Ny karriär: ledare för något ultrakonservativt parti i valfritt europeiskt land eller äldreminister i Italien.
Fabio "var ska jag vara då?" Cannavaro, försvarare Italien. Bidrag i VM: har genom sitt agerande fått mindre bra lag typ slovakien att tro på sig själva. Ny karriär: porrfilmsstjärna, han har ju tidigare gett uttryck för sin höga virilitet. en ny dirk diggler.
Robert "slipping through my fingers" Green , målvakt england. bidrag i VM: har på egen hand sett till att USA finns kvar i turneringen och fått till ett klassikermöte redan i åttondelen, kul för oss tittare mindre kul för england och tyskland. Ny karriär: Hög post i USAs fotbollsförbund, det är jänkarna skyldiga honom.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2010-06-26 kl. 10:27.
Mitt bidrag: Daniele "Brorsan, det var inte mitt fel, jag lovar" de Rossi. Har på ensam hand stått för misstag som bidragit till 4 utav Italiens 5 insläppta mål. Har dock filmat till sig en straff. Ny karriär: Anfallare i valfritt lag med uppgift att bara filma, och helst inte röra bollen, vilket borde passa honom bra. Alternativt yrke, busschafför eller fimp-plockare på något torg.
Linjedomaren Mauricio "Jag såg inget" Espinosa från matchen mellan Tyskland och England. Det var han som inte såg det alla andra i världen såg: Lampards skott gick in. Alternativt yrke: Oberoende kärnkraftsinspektör i Nordkorea.
Wayne "jag är sämst när det verkligen gäller" Rooney. Bidrag i VM: Inte ett jävla piss. Lägger efter VM 2010 ner fotbollen, går upp 30 kg genom att enbart dricka öl. Blir i samma veva fotbollshuligan på heltid. Häller i sig 25 stycken stora stark under VM-finalen 2018 mellan England och Tyskland. Springer dyngfull in på plan och sänker storstjärnan Özil. Stort bråk uppstår och England får två spelare utvisade. Tyskarna vinner med 4-1. Theo Walcott gör tröstmålet för England.
Yakubu "Var är målet" Aiyegbeni. Bidragit i VM: Har stått för världens miss när han missar öppet mål från 50 cm. Ny karriär efter VM: Kondomförsäljare med denna slogan: "Missa inte att få in den som jag gör varenda jävla gång"
Yakubu "Var är målet" Aiyegbeni. Bidragit i VM: Har stått för världens miss när han missar öppet mål från 50 cm. Ny karriär efter VM: Kondomförsäljare med denna slogan: "Missa inte att få in den som jag gör varenda jävla gång"
Tycker eg rejält synd om honom. Helt otroligt dock att han kommit så långt som till ett av de bättre lagen i PL.
Med tanke på att han är en bra målskytt är det inte alls konstigt att han spelar i Everton. Att göra 12 ligamål eller fler i bottenlag i PL fyra säsonger i rad är bra, plus att han även var relativt ung då. Han är (eller var innan skadan) dessutom en rätt bra spelare och Everton skrek efter anfallare på den tiden, så jag tyckte snarare det var en helt logisk övergång.
Bidragit i VM: Förutom ett flaxmål i sista matchen har han stått för ett par dundermissar, samt visat upp väldigt nonchalant spel i första matchen. Detta ledde till att han petades från den redan mediokra serbiska startlevan.
Ny karriär efter VM: Lägga ner sitt spelande i Ajax Amsterdam och hitta något nytt jobb i stan. Troligtvis manlig hora eller nakenmodell för en Gaytidning.
Bidragit i VM: Stod för den näst största domarmissen so far i VM. USA gör ett solklart 3-2 mål mot Slovenien, men får det bortdömt för offside. Alla ser att det inte är offside, förutom domaren och reprisen styrker det också. Då offsiden aldrig har existerat så har alltså domaren blåst för en situation som aldrig har skett.
Ny karriär efter VM: Privat medium för någon hövding i en negerby i Kongo.
Bidragit i VM: Tittat ohyffsat på domaren och dömt han i helvetet efter att ha förlorat kampen om bollen mot en negerhydda. Oftast har tårarna varit nära.
Ny karriär efter VM: Troligtvis blir Ronaldo uteliggare och får lite zigo fitta.