2004-04-24, 19:01
Medlem
Förmodligen beror problemet på min egen inkompetens, men jag tycker inte att jag har ändrat några inställningar...

När jag tittar på forumets "grundsida", så ser jag att senaste inlägget i den och den tråden gjordes en viss tid av någon användare. När jag sedan går in i underforumet, kan det finnas nya trådar, som inte sys ute på grundsidan. Om jag går in i ett ämne, kan det finnas nya inlägg i den också, som jag inte ser inne i underforumt. Mysko är det.

Danke auf fürhand, typ...
Citera
2004-04-24, 19:09
Medlem
xatrixs avatar
Något med databasservern verkar vara lite trasigt just nu. Olika information verkar synas på olika forumsidor...
Citera
2004-04-24, 20:43
Medlem
LadyTieras avatar
Bajskorv.
Citera
2004-04-24, 21:17
Medlem
Ralfons avatar
Verkar vara mycket fel just nu.....när jag postar inlägg (blir s'kert så med det här också) komme rjag till Technical problems..mail staff blbablabla...sedan väljer man ju refresh och åker på en "felaktikt ämne" eller någe och minda inlägg syns i trådarna men de räknas tydligen inte, har postat tio inlägg som inte räknats...vilket iofs inte är så viktigt, men jobbigt att behöva knulla runt en massa varje gång jag ska posta nåt....argh...damp....
Citera
2004-04-24, 21:38
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Jag ser att det gjorts nya inlägg men när jag försöker att uppdatera sidan ser jag inga nya inlägg
Citera
2004-04-25, 00:39
Medlem
quarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlittrigaGullan
Jag ser att det gjorts nya inlägg men när jag försöker att uppdatera sidan ser jag inga nya inlägg

Hej Gullan!

Är det bara Knutby-tråden som är felknuten?
Citera
2004-04-25, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quark
Hej Gullan!

Är det bara Knutby-tråden som är felknuten?
Kanske är nytillfrisknad datakunnig församlingsmedlem som försökt sig på lite "trådterrorism"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in