2010-06-23, 02:44
Medlem
Agzzzos avatar
Tjena. tänkte beställa en ny sorts rökmix ifrån smartbar. Både för de har andra spännande varianter som ja inte prövat och de har lägre pris på vissa produkter.

de ja tar hänsyn till när det gäller vilken sort som är den bästa är:

- Rustid
- Potensen i rökat!
- Hur skulle ni klassa de som psykadeliskt röka?
- Skratt attacker
- Och självklart era egna värderingar varför ni föredrar ena produkten framför den andra. vad gör just denna så bra?

mvh Agzzzzzzzo
Citera
2010-06-23, 02:52
Medlem
flumtracks avatar
Beställ inte från smartbar, beställ från SN iatället. Där hittar du riktiga grejjer. Du får bättre effekt av att röka maskrosor än att röka nåt från SB. Beställ bsb eller WWW från SN
Citera
2010-06-23, 03:45
Medlem
Agzzzos avatar
ok, jodu. www har ja lekt me gillar js också. men tänkte om de andra sorterna också funka. omväxling förnöjer vardagen som man säger.

men då vet ja. lite tråkigt att höra dock
Citera
2010-06-23, 08:38
Medlem
Fel. Smartbars mixar är billigare och ungefär lika bra som SN:s för tillfället.
Citera
2010-06-23, 10:06
Medlem
AgatonSaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agzzzo
Tjena. tänkte beställa en ny sorts rökmix ifrån smartbar. Både för de har andra spännande varianter som ja inte prövat och de har lägre pris på vissa produkter.

de ja tar hänsyn till när det gäller vilken sort som är den bästa är:

- Rustid
- Potensen i rökat!
- Hur skulle ni klassa de som psykadeliskt röka?
- Skratt attacker
- Och självklart era egna värderingar varför ni föredrar ena produkten framför den andra. vad gör just denna så bra?

mvh Agzzzzzzzo

Det finns ingen som köper rökmixar hos Smartbar längre.

Vill du envist pröva någon så skulle jag säga Spike 99 Ultra.

Den är deras dyraste mix, och kostar 398 kronor, och är även landets just nu dyraste rökmix.

I övrigt så spelar det väldigt liten roll vilken rökmix du väljer, då flertalet av dem är samma rökmixar men under olika namn.

Smartbars enda inkomst numera är från försäljningen av kratom.
Citera
2010-06-23, 10:09
Medlem
AgatonSaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeckenBenet
Fel. Smartbars mixar är billigare och ungefär lika bra som SN:s för tillfället.

Nämn en enda rökmix hos Smartbar som är bättre eller lika bra som WWW eller Jamaican Gold.

Att påstå att Smartbars mixar skulle vara lika bra som de SN säljer är ju bara löjligt.
Citera
2010-06-23, 10:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AgatonSaxxx
Nämn en enda rökmix hos Smartbar som är bättre eller lika bra som WWW eller Jamaican Gold.

Att påstå att Smartbars mixar skulle vara lika bra som de SN säljer är ju bara löjligt.

Du har alldeles rätt i det du säger. Jag har rökt varenda sort som smartbar har,finns ingen som når över 45min rustid, vissa t.o.m 15-25min
Inte en chans att jag beställer från smartbar än så länge dom har sådan usel kvalitet på ruslängd.
Citera
2010-06-23, 10:47
Medlem
Gamla JG och BC varade runt 2.5 timmar. Ingen av Smartbars mixar var då i närheten. Men har du rökt nya påsar från SN så märker du att rustiden är lika korta som SB,s.
Citera
2010-06-23, 10:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BeckenBenet
Gamla JG och BC varade runt 2.5 timmar. Ingen av Smartbars mixar var då i närheten. Men har du rökt nya påsar från SN så märker du att rustiden är lika korta som SB,s.

Jo jag vet de,men nån där hos Sn varar 1timme än så,bättre än 20min.
Men visst håller jag med dig, SN,s mixar börjar bli sämre och sämre,men än så länge väljer jag hellre SN,s mixar än smartbars.
Citera
2010-06-23, 13:08
Medlem
Agzzzos avatar
haha, tror ja kommer fortsätta handla på SN. tack för hjälpen killar

finns de mer svenska potpurri sidor?
Citera
2010-06-23, 13:22
Medlem
IgorTks avatar
Har beställt deras dyraste spike 99 och den kom idag, så ja kanske prövar den och återkommer. Ja har prövat dom flesta mixar så vi får se hur denna håller
Citera
2010-06-23, 13:38
Medlem
Agzzzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IgorTk
Har beställt deras dyraste spike 99 och den kom idag, så ja kanske prövar den och återkommer. Ja har prövat dom flesta mixar så vi får se hur denna håller

gör så
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in