• 4
  • 5
2010-06-23, 00:08
Medlem
litenbondes avatar
Första spontana tanken jag får är ungefär samma som jag fick då jag såg anti-terorist säljas för första gången. Det känns som att det här kan skada en person riktigt ordentligt om man bara åstadkommer smärta men om någon blir distraherad i en extra sekund så kan det säkert rädda någon enstaka person.
Sätter man upp en skala dock på antal kronor spenderade kontra antal personer räddade så gissar jag på att det bara kommer visa att man lika gärna kunnat testa med en skrevspark.
Jag dömer helt enkelt ut från början och skriker SCAM med avseende på att spela på och förstora folks rädsla för våldtäkter.
Citera
2010-06-23, 01:57
Medlem
Mehrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodolfus
Det finns nog nån sjuk tjej som kör har kvar den fullt medvetet.

Nu vill man ju verkligen inte göra tjejen förbannad.

Hjälper både jämställdheten och integrationen av nysvenskar då med andra ord...

Toppen....
Citera
2010-06-23, 10:38
Medlem
Andre-Hs avatar
Fel att vända hullingarna utåt när man våldtar?
Citera
2010-06-23, 17:52
Medlem
23838s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andre-H
Fel att vända hullingarna utåt när man våldtar?

Inte om det sker i tvåan
Citera
2010-06-24, 02:14
Medlem
Drinkycrows avatar
OT: Undrar när det kommer en FB-tråd vid namn typ "hur avlägsnar man en rapeaxe utan att besöka sjukhus?- svara snabbt"
Citera
2010-06-24, 11:54
Medlem
Josef Fritzls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
OT: Undrar när det kommer en FB-tråd vid namn typ "hur avlägsnar man en rapeaxe utan att besöka sjukhus?- svara snabbt"

Haha garv, jag väntar bara på den.
Och så det givna "Min kompis..."
Citera
2010-07-27, 05:33
Medlem
fattsos avatar
känns inte som att skiten kommer funka bättre typ om de va aids eller herpes eller sån skit på taggarna jävlar vad invandrarna hade gråtit
nä men e de nån som vet om dom är väldigt elastiska, skulle vara sjukt kul att dra en sån över huvudet på polaren, han skulle få de riktigt svårt att förklara incidenten på sjukhuset
Citera
2014-10-13, 22:32
Medlem
Unniis avatar
Jag är inte kille så de enda jag kan gissa på e att om ni killar får så ont i er lilla vä där nere av typ ingenting... då tror jag nästan att våldtäksmannen skulle ett)få så ont så han inte kan tänka på något annat än smärtan och två) kanskw hamna i nån sorts "chock". Om han inte vet att tjejen har en sån där i så lär han iaf bli förvånad.

kanske att han skulle strypa henne isf om han kan göra nånting alls...lär göra ont i alla fall

Till å me jag läste om de här på FRIDAtidningens hemsida för kanske 6 år sen
Citera
2014-10-14, 04:16
Medlem
sebnies avatar
Produkten skulle antagligen inte vara laglig i Sverige iom att den kan orsaka skador om man tar loss den med våld.

Man får ALDRIG gillra en fälla för människor som kan skada. Inte ens när man är närvarande. Finns tom de som åkt på ringa misshandel för att de haft en råttfälla i fickan i syfte att "värja" ficktjuvar. (inte den gamla klassiska trävarianten eftersom den inte kan smälla igen i en ficka, utan den som ser ut som en "hajmun")

Anledningen är att det är en fälla, du kan med andra ord inte förhindra att fällan löses ut i ett syfte där det enligt nödvärn inte skulle vara lagligt att göra motsvarande skada på någon.

Hoppas det kommer "Rape Axe - Swedish version" som istället för taggar, består av tjejkondom som innehåller ett osynligt UV-aktivt ämne innehållande taggants ("artificiellt DNA") som fastnar på p*****n i väldigt lång tid men helt ofarligt, och fungerar likt färgen som används i sedelinfärgningssystem på banker - vid en anmäld våldtäkt så anger man det serienummer som står utanpå förpackningen till ens "Rape Axe Swedish Version", varav man lätt kan knyta gärningsman till brott med 100 % sannolikhet.
Senast redigerad av sebnie 2014-10-14 kl. 04:50.
Citera
2014-10-15, 00:10
Medlem
SoTireds avatar
FB-dase krävs för att den ska funka. Svensson-balle kvittar som det verkar.
http://4.bp.blogspot.com/-jWfZvOXO7S.../s1600/cd1.JPG
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in