2010-06-21, 03:56
Medlem
jag känner att jag måste berätta om denna sjuka kväll jag hade med två polare för några dagar sedan. jag har aldrig skrivit en rapport innan så be gentle

jag och mina två polare (vi kan kalla dem för H och S) vi bestämde oss för att cykla ut till en tjejkompis som bor några kilometer utanför vår håla. sagt och gjort och vi sitter där och är sociala några timmar med hennes vänner. När klockan är elva så bestämmer vi oss för att besöka ett ödehus som ligger granne med henne. huset i sig har en otäck historia där personen som bodde där hängde sig i ladan. Vi går dit och jag tycker det är riktigt obehagligt precis som dem andra. efter en halvtimmes flummande på den övergivna gården bestämmer vi oss för att cykla hem.

Nu är vi hemma och klockan är väll kanske runt ett skulle jag tro. jag har en bit grönt som vi hade tänkt röka. Vi bestämmer att vi går ut och röker sen gör vi popcorn för att sedan spela CoD. låter ju lätt?

vi går ner och röker och kicken slår till snabbt. vi går in i köket och gör som bestämt vi lagar popcorn! men helt plötligt inser vi att vi har stått i köket i en halvtimme och bara snackat. väl inne i diskutionen så tar jag en titt på S och tycker att han ser helt förstörd ut! vilket nästan skrämmer mig. När jag ska ta en näve popcorn från skålen så skriker S till och pekar på min hand. Jag får snabbt upp massa sjuka tankar i mitt huvud och det känns plötsligt som hela min mun är full av larver så jag får panik vilket gör att alla börjar nojja. Då tittar H på mig och säger något i stilen "ehh du liknar en ..." sen blir han tyst och får panik. vi börjar tro att det vilar en förbannelse över huset. Och ja får en sjuk tanke att demoner från det övergiva huset vi besökte innan hade hoppat in i Hs hundar så dem skulle döda oss ( dessa va då små pappilions..) så fick panik och jag va fruktansvärt rädd så vi stänger in hundarna och bestämmer oss för att gömma oss på ovanvåningen. När vi kommer upp så hör vi hur hundarna börjar skälla och jag bryter ihop så rädd jag blir. jag har nog aldrig känt en sådan rädsla förut. Vi alla tre lugnar ner oss och lägger oss ner för att spela CoD för att sedan somna.

detta va en sjuk kväll med otroliga nojjer. det va så mycket mer som jag inte skrev med som jag inte finner ord till att skriva här. hoppas ni gillar !
Citera
2010-06-21, 13:51
Medlem
Lavris avatar
Låter som att ni är mogna

Förövrigt kass rapport och otaligt mycket särskrivning.

1,5/5
Citera
2010-06-21, 14:35
Medlem
vem blir inte omogen av cannabis? jag vet inte hur du är när du röker du sitter väll bara i en hörna och diggar till musik. själv gillar jag att ha kul och utforska kicken
Citera
2010-06-21, 14:36
Medlem
Säker på att det var CB ni rökte? Om du nu fick larver i munnen...
Citera
2010-06-21, 17:31
Medlem
haha ja det va cannabis. och det var inte riktiga larver
Citera
2010-06-21, 18:28
Medlem
Cbreezes avatar
1/5 - fjortisrökare
Citera
2010-06-21, 19:46
Avslutad
lite överflödigt kanske. Tror nog ni överdrev och triggade upp varandra, antar att du inte är över 18 år heller.. 1/5.
Citera
2010-06-21, 19:58
Medlem
Bawlss avatar
Trippa på ganja. Boy you trippin!

Vill inte vara elak men det är svårt när man ser någon skriva en rapport om CB som gett dom larver i munnen osv.

Men jag har bestämt mig för att inte vara taskig eftersom du uppenbarligen inte är myndig ännu.
Bra att det var schysst röka och att ni hade roligt, jag menar i efterhand när ni är lite äldre och mer erfarna kommer ni tänka tillbaka på detta och inse hur "larvigt" det var att tro att man trippade så hårt på cb.

Gör dig själv en tjänst och prova inte svamp, LSD osv, det lär inte sluta bra om du "sjuk-trippar" av att hångla med Mary Jane.

Keep blazing, young grasshopper.
Citera
2010-06-21, 20:04
Medlem
pinsamt..

en liten hint bara: det är varken tufft eller ballt att snea på cannabis eller hallucinogener, för det avslöjar bara att man är oerfaren eller att man har ett skört psyke.
Citera
2010-06-21, 21:39
Medlem
Tyckte det hela endast var pinsamt att läsa. 0/5

Citat:
Ursprungligen postat av ambalamps
pinsamt..

en liten hint bara: det är varken tufft eller ballt att snea på cannabis eller hallucinogener, för det avslöjar bara att man är oerfaren eller att man har ett skört psyke.

Källa?

Idiot...
Citera
2010-06-21, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cumgun
Tyckte det hela endast var pinsamt att läsa. 0/5

Källa?

Idiot...

haha gå lägg dig
Citera
2010-06-21, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ambalamps
haha gå lägg dig

Vem borde lägga sig? Tycker du borde ta en lång natts sömn och tänka över ditt korkade påstående.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in