Citat:
Ursprungligen postat av fluffkanin
Okej jag kan hålla med dig om att Metallica inte är så mycket Metallica längre men helt ärligt är Slipknot det "plastigaste" bandet jag vet och tycker att dom saknar både stil och själ, har aldrig förstått deras storhet förutom att det är lättlyssnat och dom har "hårda" masker på sig, men det här kanske är fel tråd att skriva detta i...
Blir fan arg när jag läser det här. Du har ju seriöst inte en jävla aning om vad du snackar om! Det har inte att göra med att du skriver i "fel" tråd utan att det du säger visar prov på sådan okunnighet. Att bandet är som en familj är alla fans, och även andra insatta, medvetna om. Flera av bandmedlemmarna är kompisar sedan high school och bandet har även en extremt tight relation till sina fans. Deras debut var revolutionerande rent musikaliskt då deras sound var otroligt nyskapande i det dåtida metal-klimatet.
Slipknot har betytt mycket för dagens metal och deras arv kommer för alltid att leva vidare om de nu väljer att lägga av efter Pauls bortgång, vilket jag starkt tror på.