Citat:
Ursprungligen postat av QuiZzi
Tyvärr inte, gillar mer Lamb of God, Whitechapel, Job for a Cowboy, Iwrestledabearonce, All Shall Perish, As Blood runs Black osv.
P.S: Att hävda att min subjektiva åsikt angående "Thrash" metal låter som punk (skit metal och skitpunk i mina öron) gör mig exkluderad från att diskutera metal säger mer om dig än om mig. Att fortfarande hänga kvar vid den idiotiska tanken att DJ skulle göra metal mindre hårt är bara idiotiskt då jag personligen tycker att Slipknot är ett bra exempel på just hård musik. Och nej, det kanske inte är lika hårt som mycket utav dagens Deathcore osv men det är fortfarande hårt, men för oss inbitna deathcore fans så är Slipknot mesigt...
Sedan orkar jag inte sätta mig i skamvrån, det kanske du borde göra som gång på gång visar att du är otroligt inbiten i tanken att metal inte kan innehålla en DJ... Dessutom handlar tråden om Slipknot och deras framtid och inte huruvida "Thrash" ÄR "Trash" eller liknande.

Okej, en fin samling skitband du lyssnar på. Skulle jag bli imponerad av det där,eller? Förklarar ännu mer varför du inte har en aning om vad du snackar om.
Jepp, du exkluderar dej själv mer och mer från befogenheten att diskutera metal. Skärp dej nu för fan och hör vad jag säger, en dj har inte i ett metalband att göra, punkt slut!
Och deathcore, va fan, inget band vars musikstil innefattar ordet "core" är metal! Och nu säger du att Slipknot är mesigt, nyss var de ju så jävla hårda, bestäm dej. Sätt dej i skamvrån med din dj nu.