Citat:
Ursprungligen postat av Fimbulvintern
Har du testat att bara gå till en vanlig vårdcentral? Där borde det inte vara två veckors väntan, och de borde veta direkt vad det är.
Men alltså, jag skrev ju just att jag tänkte gå till en vårdcentral men att de inte har tid förrän i augusti. Och jag hinner inte gå dit spontant på drop-in för jag jobbar mkt varje vardag.
Och SJÄLVKLART skulle de veta direkt vad det är, jag har ju själv vetat hela tiden att det är kondylom. Det är just det jag menar, så jävla onödigt att jag skulle tvingas ta vårdsystemets resurser i anspråk och boka en tid för en sån skitsak istället för att bara kunna gå till (helst ett privatägt, BORT med monopolet!) apotek och köpa medicinen i fråga.