2010-06-19, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mehr
colibri

Klarar du inte av att prata som vanligt folk eller, för att låtsas vara vit så beter du dig allt mer som ett "MENA-slödder" än vad jag gör?

Gällande Silvia och hennes "rasbastardgener" så har du denna tråd. Jag uttryckte dock aldrig heller något om att hon var blatte så grattis för att vara fullständigt värdelösa på att diskutera sakfrågor.
https://www.flashback.org/t932248

För det första så har jag inte pratat, utan skrivit...

Sen påpekar jag bara det komiska i med att jämställa en tysk kvinna med somalier eller araber.
Förstår inte varför invandrare från MENA tror att dom på något sätt kan jämföra sig med invandrare från andra delar av världen....
Citera
2010-06-19, 18:50
Medlem
Mehrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colibri
För det första så har jag inte pratat, utan skrivit...

Jag visste inte att du tog allting så bokstavligt, har du Asperger eller?

Citat:
Sen påpekar jag bara det komiska i med att jämställa en tysk kvinna med somalier eller araber.

När gjorde jag det?

Citat:
Förstår inte varför invandrare från MENA tror att dom på något sätt kan jämföra sig med invandrare från andra delar av världen....

Kunde inte bry mig mindre om detta egentligen...
Citera
2010-06-19, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cp-apa
De får 1000 gånger mer än dig för att de drar in 1000 gånger mer till statskassan och näringslivet än vad du gör, svårt att fatta?

Coolt, kan jag också få sitta framför datorn och dra in 5000 ggr mer till statskassan och näringslivet?

Jag fattar inte vad du menar. Jag ser dom som värdelösa slödder som lever som gudar på bidrag.
Citera
2010-06-19, 19:58
Medlem
Mehrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colibri
En kort samamnfattnig
Att du citerar vad jag skriver verka inte på något sätt vara kopplat till att du förstår vad som menas.

Det tog dig 20 min att försöka komma med ett försök till svar och detta var det bästa du kunde åstadkomma?
Citera
2010-06-19, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mehr
Det tog dig 20 min att försöka komma med ett försök till svar och detta var det bästa du kunde åstadkomma?

Orkar inte gå i polemik med en idiot som inte ens kan tolka skriven text..

När skall du själv börja hålla dig till ämnet ?
Citera
2010-06-19, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyperactivesonic
Coolt, kan jag också få sitta framför datorn och dra in 5000 ggr mer till statskassan och näringslivet?

Jag fattar inte vad du menar. Jag ser dom som värdelösa slödder som lever som gudar på bidrag.

Kungahuset har ett beräknat marknadsvärde på ca 3-5 miljarder kronor om det nu är pengar det handlar om.
Citera
2010-06-19, 23:07
Medlem
cp-apas avatar
Citat:
Tror du på allvar att kungen sitter framför datorn dagarna i ända? Då har jag nyheter för dig min vän, det gör han inte!

Att vara statschef är knappast ett drönarjobb.
Citat:
Fast de är ju inte "värdelösa slödder". Sverige tjänar faktiskt på att ha en monarki. Den ger politisk stabilitet till landet och PR utomlands.
Senast redigerad av cp-apa 2010-06-19 kl. 23:37.
Citera
2010-06-19, 23:30
Medlem
Citat:
Hallå, jag kämpar 10 ggr hårdare än dessa svin och dom får 1000 ggr mer än jag? Världen är rättvis, funderar på att gå underground och jobba me maffian, jag tycker det är lika rätt som att ha monarki i Sverige, hej och hopp nåra skitkorvar sitter och gör ingenting och får 10000000000 kronor varje år hahahaha!

Arbetarna i Kina kämpar förmodligen jävligt mycket mer än dig och får mindre i lön så sluta gnäll eller var solidarisk och skänk halva din lön till dessa kineser.
Citera
2010-06-20, 00:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maccer
Arbetarna i Kina kämpar förmodligen jävligt mycket mer än dig och får mindre i lön så sluta gnäll eller var solidarisk och skänk halva din lön till dessa kineser.
Inte smart att jämföra ett överbefolkat Kina med Sverige.
Citera
2010-06-20, 00:42
Medlem
Motleys avatar
Såg iallafall många invandrare som firade bröllopet på stan idag. Och svenskar såklart. Bra stämmning. Men för min del kvittar det om kungahuset blir kvar eller inte.
Citera
2011-06-13, 16:39
Medlem
MalinLindquists avatar
Nysvensk = icke svensk som befinner sig i Sverige.
Citera
2011-06-13, 16:48
Medlem
SFC1977s avatar
Jag är positivt till monarkin och tycker att den är viktigt för Sverige.
Min favorit är prinsessan Madelein.
Ibland önskar jag att jag var 1 cm lång och kunde leva mellan hennes bröst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in