Är det inte lite väl hårt att det inte ens går att posta direktlänkar till trådar på det här forumet!? Det borde väl inte vara några problem med länkar så länge man klickar omkring inom flashback...?
(vet inte om detta tagits upp tidigare, men jag visste inte vad jag skulle söka på...)
enda svenska forum jag vet som gör på detta viset. länken är ju fortfarande där, det enda det gör är att man blir tvungen att manuellt copy and pasta länken. rent idiotiskt om syftet är att motverka illegala länkar. de enda som inte vill att länkar ska fungera (som jag vet om) är fxp boards som inte vill bli back traced. hur det skulle ha något med ett forum att göra har jag ingen aning. verkar vara ett mycket märkligt och oeffektivt beslut om det är medvetet.
bättre är då att ip och dns maskera typ de piratkortsajter han inte vill ha länkade.
detta löjliga sätt gör ingen som helst skillnad förrutom att irretera medlemmarna.
Kattla
edit: vari den juridiska skillnaden ligger i att direktlänka eller länka till ser jag inte, om den ens existerar.