2012-10-14, 14:59
Medlem
PintOfBitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trakc
Okej tack för informationen. Är det här platsen som familjeläktaren är http://thechels.info/w/images/0/03/East_Stand.jpg? Kan man inte köpa någon alkohol alls inte ens om man går bort från läktaren? Har varit på ett London derby tidigare då var det bara att gå ut till kiosken där det såldes öl och köpa, var Fulham - Chelsea. Eller är det speciella regler när det är CL med ingen alkohol? Förresten har du tips på någon bra pub i närheten av arenan?
Ja precis, det är nedre läktaren på den bilden.

Enligt Uefas regler får man inte sälja öl på Champions League-matcher. Tror iofs att det säljs alkoholfri öl på alla sektioner utom familjesektionen där det aldrig säljs öl. Oavsett vilket skulle jag inte vilja betala £4 för ett ännu vattnigare blask i plastmugg än vad de prackar på en i vanliga fall.

Finns många trevlig pubar runt Stamford Bridge, även om de blir färre och färre. Vet inte riktigt vilken jag ska rekommendera då det helt beror på vad du är ute efter, men Brogan's vid Fulham Broadway och Hand & Flower på King's Road är två trevlig pubar. Den sistnämnda har dessutom ett bra utbud av ale från en rad olika bryggerier på pumparna.
Citera
2012-10-14, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PintOfBitter
Ja precis, det är nedre läktaren på den bilden.

Enligt Uefas regler får man inte sälja öl på Champions League-matcher. Tror iofs att det säljs alkoholfri öl på alla sektioner utom familjesektionen där det aldrig säljs öl. Oavsett vilket skulle jag inte vilja betala £4 för ett ännu vattnigare blask i plastmugg än vad de prackar på en i vanliga fall.

Finns många trevlig pubar runt Stamford Bridge, även om de blir färre och färre. Vet inte riktigt vilken jag ska rekommendera då det helt beror på vad du är ute efter, men Brogan's vid Fulham Broadway och Hand & Flower på King's Road är två trevlig pubar. Den sistnämnda har dessutom ett bra utbud av ale från en rad olika bryggerier på pumparna.

Okej, vilka dåliga regler UEFA har då, men då får man ta en öl utanför på någon trevlig pub då. Är ute efter en mer klassisk pub typiskt fotbollspub som man laddar upp inför match. Ska titta på dessa pubar, tack för all hjälp.
Citera
2012-10-16, 00:37
Medlem
Herr-Pumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duven123
Vart kan man få tag på arsenal-tottenham biljetter? någon som kan länka en sida med bra omdöme?
Även jag undrar. Runt 2000 och uppåt på internet är något jag inte kan betala. Antar att det inte finns någon chans att få tag på när de släpps till general sale ens? Om de ens släpps till general..
Citera
2012-10-19, 09:20
Medlem
Piotr66s avatar
Tjena.
Skall till Milano nästa vecka, vilket blev bekräftat väldigt sent, typ idag. Så jag kollade upp matcher, Inter möter Partizan Belgrad i Europa league. Tänkte gå och se den, men jag kan av förklarliga skäl inte beställa biljett via något bolag som skickar hem biljetterna, så jag undrar hur det är att få tag i biljetter på plats. Är det någon som har erfarenhet av siter som italienfotboll.se och sportsevents365.com, de kan tydligen leverera till hotellet.
Tack på förhand.

P
Citera
2012-10-19, 11:53
Medlem
TheBunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piotr66
Tjena.
Skall till Milano nästa vecka, vilket blev bekräftat väldigt sent, typ idag. Så jag kollade upp matcher, Inter möter Partizan Belgrad i Europa league. Tänkte gå och se den, men jag kan av förklarliga skäl inte beställa biljett via något bolag som skickar hem biljetterna, så jag undrar hur det är att få tag i biljetter på plats. Är det någon som har erfarenhet av siter som italienfotboll.se och sportsevents365.com, de kan tydligen leverera till hotellet.
Tack på förhand.

P

Har inte varit på fotboll i Milano, så någon mer lokalt insatt får gärna svara. Men det låter väldigt onödigt att betala massa pengar till en tredje part när de möter Partizan i EL. Antar att det inte blir utsålt och då borde det gå att köpa via biljettkontor/klubbshopp/klubbens hemsida..
Citera
2012-10-19, 12:56
Medlem
Piotr66s avatar
Nu är det på torsdag de spelar, så plan B är att kolla med folket på firman vi skall besöka. Tror oxå det bör gå att handla på plats. Dumt att chansa med nätbolag jag inte känner till.

Är det nån som har mer info, posta gärna.

P
Citera
2012-10-19, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Kan rekommendera Premier Inn. Bra priser, fräscht och trevlig personal. Sen är det bara att ta "Piccadilly Line" till hållplats "Arsenal" och sen har du ett gångavstånd på ca 300 meter till arenan från hållplatsen.

http://www.premierinn.com/

Trevlig resa!

Tack så mycket. Funderar på att bo på Premier Inn vid London Kings Cross St Pancras, tror du det blir bra?

Har du förslag på vart jag kan köpa billiga biljetter?
Citera
2012-10-21, 13:41
Medlem
Hallå allihopa, tänkte boka antingen ett paket eller allting från olika sidor med hotel och flyg och biljetter, kom in på en hemsida som heter londontown.se, någon som vet om de är seriösa och så eller har bokat via dem?
Citera
2012-10-22, 06:27
Medlem
St_Hubbinss avatar
Befinner mig i Istanbul de kommande tio dagarna och både Fenerbahce och Galatasaray har hemmamatcher under den perioden. Hur krångligt är det att få tag i biljetter till vanliga serielunksmatcher hos dem, går det att köpa på plats eller ska man boka över internet?
Citera
2012-10-22, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piotr66
Nu är det på torsdag de spelar, så plan B är att kolla med folket på firman vi skall besöka. Tror oxå det bör gå att handla på plats. Dumt att chansa med nätbolag jag inte känner till.

Är det nån som har mer info, posta gärna.

P

Köp på plats, har väldigt svårt att se att det skulle vara brist på biljetter, glöm ej att ta med passet till San Siro bara.
Citera
2012-10-30, 19:38
Medlem
Är det någon som har erfarenhet av Viagogo? Har köpt biljetter till en fotbollsmatch nu till helgen, bokat flyg och hotellrum men har fortfarande inte fått mina biljetter!
Citera
2012-10-31, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDN
Är det någon som har erfarenhet av Viagogo? Har köpt biljetter till en fotbollsmatch nu till helgen, bokat flyg och hotellrum men har fortfarande inte fått mina biljetter!

Var nära på att boka via dem när jag skulle till Milano, hittade en seriösare sida..
Har dem inte uppdaterat din sida att företaget har skickat biljetter,
Iomed att dem inte betalar säljaren förens du har varit på eventet, kommer inga biljetter ska Viagogo fixa likvärdiga biljetter, Dock var det väldigt svårt att hitta nått sätt att kontakta dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in