2011-07-13, 23:10
Medlem
Puckotts avatar
Någon som vet om man enbart kan köpa biljetter av någon rese-agency? Det är matchbiljetter till Liverpools hemmamatcher jag är intresserad av.
Citera
2011-07-17, 15:47
Medlem
Någon som har erfarenheter från Bokaliverpool.com?
Citera
2011-07-17, 16:15
Medlem
R4xx0rs avatar
Vart kan man enbart köpa biljetten till Real Madrid - Barcelona 11 december? Flyg och hotell fixar jag själv så jag är enbart ute efter själva biljetten.
Senast redigerad av R4xx0r 2011-07-17 kl. 16:53.
Citera
2011-07-17, 19:41
Medlem
Någon som vet seriösa sidor att köpa paket eller enbart biljetter till Manchester United - Arsenal den 28 Augusti? Har någon erfarenhet av Steve Perryman, Nickes, Travelcare Sports och Go Sport Travel? Vilket alternativ är billigast att fixa allt själv eller att boka ett paket? Om att boka allt själv är billigare hur går man tillväga för att boka enbart biljetter har hört att man gör det enbart genom Premier League klubbarna.
Citera
2011-07-18, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analal
Hejsan,

Tänkte boka en resa till Liverpool - Manchester United nu till hösten och har kollat runt lite på olika sidor, har bl.a annat fått ett bra erbjudande från http://www.beresor.se/.
Jag undrar mest om det är någon här som åkt med med just Be resor på något sportevenemang?
Funkade allt ? var det bra standard? Service osv .
Sen antar jag att dom är "säkra" att åka med då deras hemsida är ganska omfattande, men självklart om ni vet något säg gärna till

Tack på förhand.

Ett tips kan vara att kolla Eurotravelsports.se
Har en kompis som ska åka över och se den, tror det låg på ca 5000 för flyg tor, fyra nätter på hotell samt matchbiljetter.
Själv har jag bokat resa med dem för att se Liverpool-Wolverhampton
Citera
2011-07-18, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zlaysor
Någon som har erfarenheter från Bokaliverpool.com?
Det fungerade perfekt när vi åkte över förra säsongen för att se liverpool.
Citera
2011-07-18, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hothotheat
Det fungerade perfekt när vi åkte över förra säsongen för att se liverpool.
Okej, kul å höra! Hade själv tänkt åka dit antingen nu i höst eller framåt våren.
Är det bra hotell/vandrarhem som ingår? Hade ni bra platser på arenan?
Citera
2011-07-24, 23:03
Medlem
Letar biljetter till Portos hemmamatch den 11e September.

Har aldrig bokat någon biljett i Portugal tidigare, var vänder jag mig?
Citera
2011-07-25, 15:59
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazorRuddock
Ett tips kan vara att kolla Eurotravelsports.seHar en kompis som ska åka över och se den, tror det låg på ca 5000 för flyg tor, fyra nätter på hotell samt matchbiljetter.
Själv har jag bokat resa med dem för att se Liverpool-Wolverhampton

Blindlänk?
Citera
2011-07-27, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnstoner
Letar biljetter till Portos hemmamatch den 11e September.

Har aldrig bokat någon biljett i Portugal tidigare, var vänder jag mig?

Bump, någon??
Citera
2011-08-01, 02:05
Medlem
kugarns avatar
Kommer befinna mig i London i slutet av september och är sugen på att se Arsenal ta emot Bolton. Någon som vet hur man endast köper biljett till matchen, och vad det kan tänkas kosta?
På Arsenals hemsida hittar jag bara information om hur man får tag på biljett som medlem, kostar det pengar att bli medlem om det nu skulle krävas?

Kommer bara behöva en biljett om det skulle vara intressant.
Citera
2011-08-01, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kugarn
Kommer befinna mig i London i slutet av september och är sugen på att se Arsenal ta emot Bolton. Någon som vet hur man endast köper biljett till matchen, och vad det kan tänkas kosta?
På Arsenals hemsida hittar jag bara information om hur man får tag på biljett som medlem, kostar det pengar att bli medlem om det nu skulle krävas?

Kommer bara behöva en biljett om det skulle vara intressant.

Kolla ticketmaster.co.uk

Annars är det förmodligen inga problem att få tag en biljett via hemsidan när de går på s.k general sale. Alltså försäljning till icke medlemmar. Har bott i London och då var det inga som helst problem att få tag på biljetter till ARSEnals hemmamatcher, på den tiden var det Highbury som gällde och Emirates tar väl in mer om jag inte är ute och cyklar. Bästa minnet från den tiden var ARSEnal-AIK i champins league på Wembley! Råttorna blev överkörda

Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in