2011-01-30, 00:28
Medlem
marc0p0l0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.A
Hallå!

Är det någon som tidigare varit och sett Dortmund på deras hemmaplan?
Möjligt att få biljetter osv?

Biljetterna till Dortmunds hemmamatcher säljs slut på några timmar nu den här säsongen. Men på viagogo (http://www.viagogo.de/Sport-Tickets/Fussball/1-Bundesliga/Borussia-Dortmund-Karten) finns det ofta en del biljetter kvar, så skulle råda dig att försöka där. Kan även säga att du kan lita på den sidan, det är bland annat en officiell partner till Bayern München.
Citera
2011-01-30, 17:01
Medlem
Okej, tackar! Skickas biljetterna hem till en eller får man tag på dom på annat sätt?
Citera
2011-01-31, 00:15
Medlem
Sia-Inters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Tack för info. Känner en tjej som bokat flyg och biljett till den matchen. Ska tipsa henne om ev flytt av speldag.
Detta är helt logiskt eftersom att CL kvartsfinalerna spelas 5-6 April. Fredagsmatchen är ny i Serie A och mer vanligt än man kan tro i de här sammanhangen. Skulle det vara så att något av lagen går vidare lär matchen med allra största sannolikhet spelas på en fredag...
Citera
2011-01-31, 16:32
Medlem
Någon som varit på derbyt Sampdoria-Genoa? Hur bokade ni biljett och vad var priset? Går det flyg till Genoa från nån svensk stad? Såg att biljetterna till dessa två lags matcher var förhållandevis billiga på viagogo, men jag antar att priset höjs rejält till derbymatcherna.
Citera
2011-01-31, 16:46
Medlem
RobEngströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.A
Någon som varit på derbyt Sampdoria-Genoa? Hur bokade ni biljett och vad var priset? Går det flyg till Genoa från nån svensk stad? Såg att biljetterna till dessa två lags matcher var förhållandevis billiga på viagogo, men jag antar att priset höjs rejält till derbymatcherna.

Undrar om jag läste det här eller om jag läste det på någon annan sajt, vågar inte svara hur du går tillväga att köpa biljett, men billigaste sättet att ta sig till Genoa måste vara att ta flyg till Milano och sedan tåg vidare till Genoa även om det säkert är 10 mil mellan städerna.
Citera
2011-01-31, 19:13
Medlem
Cruachans avatar
Jag ska till München i april och tänkte samtidigt gå och se Bayern München - Bayer Leverkusen. Skaffa biljett till ståplats i luckan eller bäst att göra det tidigare?
Citera
2011-01-31, 19:24
Medlem
marc0p0l0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Jag ska till München i april och tänkte samtidigt gå och se Bayern München - Bayer Leverkusen. Skaffa biljett till ståplats i luckan eller bäst att göra det tidigare?

Alla biljetter till alla Bayern matcher den här säsongen har varit slutsålda sedan minst fyra månader tillbaka, matchen mot Leverkusen är dessutom toppmatch. Vill du ha biljett där så får du nog hosta upp en hel del för en svart biljett utanför arenan.
Citera
2011-01-31, 20:03
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marc0p0l0
Alla biljetter till alla Bayern matcher den här säsongen har varit slutsålda sedan minst fyra månader tillbaka, matchen mot Leverkusen är dessutom toppmatch. Vill du ha biljett där så får du nog hosta upp en hel del för en svart biljett utanför arenan.

Det var det jävligaste. Såg att det fanns ett par biljetter för ~700 kronor på några skumma sidor, men det är jag nog inte beredd att ge. Trist!

Får bli till att sitta i någon ölkällare istället.
Citera
2011-01-31, 21:43
Medlem
BlaesterMaesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Det var det jävligaste. Såg att det fanns ett par biljetter för ~700 kronor på några skumma sidor, men det är jag nog inte beredd att ge. Trist!

Får bli till att sitta i någon ölkällare istället.

Jag skulle tipsa om att dra ut till arenan typ 3h före match. Det brukar (nästan) alltid finnas folk som säljer. Det brukar inte ens vara särskilt dyrt, jag har betalat 12 euro/biljetten utanför arenan. Nu är ju detta en toppmatch så det blir nog lite dyrare. Skulle du inte hitta något är det ju bara att dra in till stan igen.
Citera
2011-02-01, 01:36
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlaesterMaester
Jag skulle tipsa om att dra ut till arenan typ 3h före match. Det brukar (nästan) alltid finnas folk som säljer. Det brukar inte ens vara särskilt dyrt, jag har betalat 12 euro/biljetten utanför arenan. Nu är ju detta en toppmatch så det blir nog lite dyrare. Skulle du inte hitta något är det ju bara att dra in till stan igen.

Kan vara värt att pröva. Vi kommer dock vara ett sällskap på runt sex personer, men det kanske bara gör det lättare.
Citera
2011-02-01, 10:21
Medlem
Tizors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Upton Park/Boleyn Ground och beskåda West Ham är något jag kan rekommendera.

hur "säkert" är det att köpa vanlig biljett till westham och hålla på motståndarlaget?
typ omöjligt att få tag på biljetter till bortasektionerna..
Citera
2011-02-01, 12:37
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alardee
Jag fick veta nyss att matchen mellan Galatasaray och fenerbahce spelas då jag och mina vänner är i Istanbul. Då tänkte vi att vi kunde se på matchen också. Så nu undrar jag på vilket enkla sett vi kan köpa biljetter? vi är 7 personer som åker. och vad kostar biljetterna på en sådan match? vilka platser är att rekommendera?

Jag och tre kompisar ska också dit då. Vi fiskar också efter biljetter. Vi tipsar om vi hittar några, det lutar åt Biletix. Hör av dig om du har någon info?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in