Citat:
Ursprungligen postat av
sven.hedin
Har stört mig på den här buggen länge nu. Trots att ens inlägg blivit raderade i tråden är den fortfarande markerad. Kommer denna bugg att åtgärdas?
Citat:
Ursprungligen postat av
micaele
Det är inte en bugg, det är en feature. 
Faktum är att du fortfarande har skrivit i tråden och skapat en prenumeration (om så valts) även om ditt inlägg raderas.
Om du inte använder prenumeration blir det fortfarande kvar en skriftmarkering, därför att inlägget inte är raderat per se - det är bara dolt för medlemmar men syns fortfarande för mods och admins.
Vad är själva Flashbacks idé med att denna "feature"?
Fortfarande, år 2019, är trådar tydligen "Du har postat i detta ämne"-markerade, som man (som i mitt fall) endast skrivit ett inlägg i - och fått raderat.
Märkligt att nu se ämnet markerat efter att mitt inlägg tidigare i "Knullar Wikegård Lehmann"-tråden i Kändisskvaller raderats (
(FB) Knullar Wikegård Marie Lehmann?).
Det känns liksom "OT" (om någon fattar) från Flashbacks sida att informera utåt om en markerad tråd - "Du har postat i detta ämne"- när det faktiskt sett inte finns att se något som är postat i tråden (att moderatorer, administratörer och tekniker på Flashback kan se det är trots allt en annan femma).