Citat:
Du må ha fått superkrafter över natten men du har fortfarande inte någon logisk förmåga och det är synd. Att du har tagit vår diskussion till ett personligt plan är också synd. Det är fullständigt onödigt att blanda in begrepp som "mupp", "idiot" och "din jävla bäver" i en diskussion mellan 2 vuxna människor. Nu är det inte så att jag tar illa upp eller tar åt mig på något sätt, jag tyckte faktiskt att "din jävla bäver" var lite komiskt, det är bara så att jag har mycket svårt att respektera någon som har så lite argument så att hon eller han tvingas till sådana lågvattenmärken.
Ursprungligen postat av Nezh
Jag måste ha fått superkrafter över en natt. Jag vet egentligen inte varför jag fortsätter prata med den här muppen. Du har ju uppenbara inlärningssvårigheter. Läs långsamt nu:
Per automatik är ett uttryck som används när man säger att något görs automatiskt. Det spelar ingen roll om subjektet är en människa eller någon slags automatik. Här är några andra exempel där samma uttryck används:
Skribenterna i de här två tidningarna menar givetvis inte att någon maskin är inblandad.
Jag märker att du inte svarar på mina argument. Kanske är du för upptagen med att misstolka det jag skriver.
Per automatik är ett uttryck som används när man säger att något görs automatiskt. Det spelar ingen roll om subjektet är en människa eller någon slags automatik. Här är några andra exempel där samma uttryck används:
Citat:
Ursprungligen postat av GP
En större andel äldre innebär inte per
automatik högre kostnader för samhället
En större andel äldre innebär inte per
automatik högre kostnader för samhället
Citat:
Ursprungligen postat av DN
Ibland är det fyndigt, ibland ansträngt och halvbra sketcher blir inte per automatik roliga för att de framförs med hemtrevlig engelsk brytning.
Ibland är det fyndigt, ibland ansträngt och halvbra sketcher blir inte per automatik roliga för att de framförs med hemtrevlig engelsk brytning.
Skribenterna i de här två tidningarna menar givetvis inte att någon maskin är inblandad.
Jag märker att du inte svarar på mina argument. Kanske är du för upptagen med att misstolka det jag skriver.
Jag vet fortfarande inte vad du dividerar om. Du säger emot dig själv när du påstår att du inte sagt att det finns någon automatik som låser trådar, du säger själv att ditt mål är att gamla trådar inte ska låsas per automatik. Har jag rätt eller har jag rätt?
Jag förstår nu som tidigare att du inte menar att någon "maskin" skulle vara inblandad utan du tror säkert att det nu är så att moderatorerna låser en gammal tråd så fort som de upptäcker den. Så är inte fallet! Lägg ner!
Men som Gargamel säger strax ovanför: "Länka gärna till en gammal tråd som efter återupplivning blivit låst utan vettig anledning."
Citat:
Vad är det för argument som du framför som du saknar svar på?
Ursprungligen postat av Nezh
Jag märker att du inte svarar på mina argument
Jag tycker det var ganska harmlöst uttryckt faktiskt.