Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-13, 16:07
  #1
Medlem
mazdaqs avatar
Jag köpte nya hörlurar idag, och jag kan inte få högt ljud med dom. Har maxat spotify ljudet och windows ljudet. Finns det något sätt att få högre ljud? Har windows vista basic om det har betydelse.
Citera
2010-06-13, 17:58
  #2
Medlem
cannaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazdaq
Jag köpte nya hörlurar idag, och jag kan inte få högt ljud med dom. Har maxat spotify ljudet och windows ljudet. Finns det något sätt att få högre ljud? Har windows vista basic om det har betydelse.
Vad är det för hörlurar? Dom kanske kräver högre ström än vad ditt ljudkort levererar? Om du byter tillbaka till dina gamla, är det högt ljud då?
Citera
2010-06-13, 17:59
  #3
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannaBe
Vad är det för hörlurar? Dom kanske kräver högre ström än vad ditt ljudkort levererar? Om du byter tillbaka till dina gamla, är det högt ljud då?

Det är lite högre, men fortfarande inte speciellt högt. Men på min förra dator hade jag nån volymkontroll grej där man kunde ställa in "wave" så att det blev typ sinnesjukt högt ljud.. skulle vara nice med nått sånt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback