Har ett dilemma med andra ord
Först kan jag ju säga att jag verkligen inte är typen som ligger runt, är väl mer utav en förhållande kille kan man säga.
Dock ser situationen lite ut som såhär;
En tjej som bor i samma stad har kontaktat mig på nätet. Än sålänge snackar vi bara genom msn alltså.
Hon är attraktiv och snäll.
Här kommer dock problemen;
Hon är flykting, kommer från colombia och har bott här i mindre än 2 år. Hon kan således inte svenska så bra (det är knappt att jag förstår när hon skriver) och kan inte heller engelska.
hon är 17 år. Jag är själv 23 så det känns en aning ungt...
Hon heter Jessica. varför ett problem? 2 av mina ex har hetat Jessica så tanken på att en tredje med samma namn är rätt lustigt
ingen big deal kanske men ändå
Jag har svårt för att se ett en framtid/förhållande med henne med andra ord.
Men samtidigt så lockas jag av tanken av att träffa och umgås med henne ändå. Kanske får man en kk eller nåt
Fast mitt problem här är;
Jag har inte mycket erfarenhet alls när det kommer till ons/kk etc. Jag har ju hitills bara haft sex med tjejer man varit ihop med/haft känslor för i princip.
Dessutom hatar jag kondomer men samtidigt vill inte ha sex med "okända" utan.
Jag har suttit på bänken ganska länge. över ett halvår och det var nåt nog ett år sen minst jag hade sex regelbundet.
haha antar att det är därför man lockas av tanken
men extra nervöst blir det ju när det handlar om en utlänning som knappt kan språket.
Men en annan sak som håller mig tillbaka är att jag inte vill såra någon. Jag är inte sån som manipulerar folk, inte heller för att få ligga. Så att låtsas att man vill dejta etc men dumpa efter sex känns rätt svinigt.
Så fall ska ju båda vara med på det men det är ju på tok för tidigt.
Men främst så är jag orolig att det ska bli svårt att "bli av med henne" då jag inte är intresserad av nåt förhållande. Vi bor i samma stad som är rätt liten, hon kommer veta vart jag bor, förmodligen ha mitt nummer etc etc..
Blev lite mycket på en gång nu men
Först kan jag ju säga att jag verkligen inte är typen som ligger runt, är väl mer utav en förhållande kille kan man säga.
Dock ser situationen lite ut som såhär;
En tjej som bor i samma stad har kontaktat mig på nätet. Än sålänge snackar vi bara genom msn alltså.
Hon är attraktiv och snäll.
Här kommer dock problemen;
Hon är flykting, kommer från colombia och har bott här i mindre än 2 år. Hon kan således inte svenska så bra (det är knappt att jag förstår när hon skriver) och kan inte heller engelska.
hon är 17 år. Jag är själv 23 så det känns en aning ungt...
Hon heter Jessica. varför ett problem? 2 av mina ex har hetat Jessica så tanken på att en tredje med samma namn är rätt lustigt
ingen big deal kanske men ändå
Jag har svårt för att se ett en framtid/förhållande med henne med andra ord.
Men samtidigt så lockas jag av tanken av att träffa och umgås med henne ändå. Kanske får man en kk eller nåt
Fast mitt problem här är;
Jag har inte mycket erfarenhet alls när det kommer till ons/kk etc. Jag har ju hitills bara haft sex med tjejer man varit ihop med/haft känslor för i princip.
Dessutom hatar jag kondomer men samtidigt vill inte ha sex med "okända" utan.
Jag har suttit på bänken ganska länge. över ett halvår och det var nåt nog ett år sen minst jag hade sex regelbundet.
haha antar att det är därför man lockas av tanken
men extra nervöst blir det ju när det handlar om en utlänning som knappt kan språket. Men en annan sak som håller mig tillbaka är att jag inte vill såra någon. Jag är inte sån som manipulerar folk, inte heller för att få ligga. Så att låtsas att man vill dejta etc men dumpa efter sex känns rätt svinigt.
Så fall ska ju båda vara med på det men det är ju på tok för tidigt.
Men främst så är jag orolig att det ska bli svårt att "bli av med henne" då jag inte är intresserad av nåt förhållande. Vi bor i samma stad som är rätt liten, hon kommer veta vart jag bor, förmodligen ha mitt nummer etc etc..
Blev lite mycket på en gång nu men