2010-06-12, 15:40
Medlem
PaperHouses avatar
Undrar vilken dosering som gäller för en tolerant människa som jag (H, kod, dolc, oxy, etc)/ en oerfaren människa efter ett vaket dygn på ~standard tjack och en del krökande.
Hur många timmar ska man hålla sig borta från kröket till att börja med innan man petar skiten, räcker en halv dag?
Vi båda går förövrigt på cymbalta. Jag tar 120 mg om dagen och hon 90 om det är relevant.
har postafen till hands för tjejen också så jag slipper städa upp massa obehagligheter.
Senast redigerad av PaperHouse 2010-06-12 kl. 15:43.
Citera
2010-06-12, 15:44
Bannlyst
Mår du okej så kan du nog ta både affe och alkohol på direkten. Du kan ju gå ut lite lungt och inte börja med en 75:a vodka utan ta istället glas för glas!
Citera
2010-06-12, 16:11
Medlem
PaperHouses avatar
framgick kanske inte så bra, men frågan gällde intagande av metadon
Citera
2010-06-12, 16:25
Medlem
mellbos avatar
jag åt en halv metadontablett när jag låg i at och var bakfull, väntade till tolv timmar efter sista ölen.
jag blev lite halvkonstig bakfyllan försvann lite. första gången jag åt metadon föresten men har ätit nästan allt annat oxy sub tram och sånt, men jag överlevde iaf
Citera
2010-06-12, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PaperHouse
framgick kanske inte så bra, men frågan gällde intagande av metadon

Aaa, okej! Du kan lungt börja med 20-40mg metadon utan några större problem enligt mig. Har supit till det rejält ibland och vaknad upp med en baksmaälla som jag har kurerat med benzo och metadon ett par gånger utan några problem. Dock så ska du fortfarande gå ut lite lungt med metadonet då det är en kraftfull drog!
Citera
2010-06-13, 18:09
Medlem
Str8flushs avatar
Passa dig för Metadon och fart och kröka... En av mina barndoms vänner gick bort på den kombinationen förra året
Citera
2010-06-13, 18:46
Medlem
robin756s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Str8flush
Passa dig för Metadon och fart och kröka... En av mina barndoms vänner gick bort på den kombinationen förra året

Tråkigt. vilka mängder handlade de om då?

OnT; för dig med tolerans och så kanske 60mg ska göra susen och 40mg för din brud?
Är väl bättre att ta en stor dos och inte fylla på för det tar ju sån lång tid innan det slår på.
Citera
2010-06-13, 19:09
Medlem
Str8flushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robin756
Tråkigt. vilka mängder handlade de om då?

OnT; för dig med tolerans och så kanske 60mg ska göra susen och 40mg för din brud?
Är väl bättre att ta en stor dos och inte fylla på för det tar ju sån lång tid innan det slår på.

Det kan jag inte svara på tyvärr, Vet bara att han hade kört fart race och sen skulle han varva ner på nån bira och lite metadon och somnade tyvärr in..
Citera
2010-06-13, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Str8flush

Tråkig historia att fil avlider när de försöker att slappna av lite.

Får man fråga vad hab druckit och hur mycket metadom han hade fått is ig!

Kommer ihåg de först tablletterna med metadon jag fick i mig efter encirka 6 srtaköl. Det funkade fint men destå mer man käser om ömnet dådtå längre bort kommar man ifrån blandningen mellansprit och metadon!

Mtedonet kah bvara lämgst och slå till hhårt som fan om man frångår bruksansviningarna de minsta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in