Flashback bygger pepparkakshus!
2010-06-10, 12:52
Medlem
Tampongens avatar
Nu har helt plötsligt mitt Live Messenger bestämt sig för att INTE göra om URL:er till länkar så jag måste markera och kopiera adressen in i webbläsaren vilket kan vara väldigt mycket PILL eftersom man måste markera EXAKT med musen för att få med hela länken.

Hatar verkligen MSN men finns ju inget alternativ då ALLA använder skiten.

Någon som har någon lösning på hur fan jag får den att göra om adresserna till länkar igen?
2010-06-10, 12:55
Medlem
TireFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tampongen
Nu har helt plötsligt mitt Live Messenger bestämt sig för att INTE göra om URL:er till länkar så jag måste markera och kopiera adressen in i webbläsaren vilket kan vara väldigt mycket PILL eftersom man måste markera EXAKT med musen för att få med hela länken.

Någon som har någon lösning på hur fan jag får den att göra om adresserna till länkar igen?

Vild gissning nu bara men. Har du kollat i Verktyg/Alternativ/Säkerhet så du inte har bockat ur rutan "Tillåt länkar i konversationsfönster..bla bla." Om det kan vara det som spökar.

EDIT: Eller kanske inte..hmm, vet inte annars vad det kan vara.
Senast redigerad av TireFire 2010-06-10 kl. 12:57.
2010-06-10, 12:57
Medlem
Tampongens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TireFire
Vild gissning nu bara men. Har du kollat i Verktyg/Alternativ/Säkerhet så du inte har bockat ur rutan "Tillåt länkar i konversationsfönster..bla bla." Om det kan vara det som spökar.

Tack för ditt svar!

Hade inte kollat men kollade nu och den ÄR ikryssad konstigt nog. Provade kryssa av och testa och sedan kryssa i igen men funkade ÄNDÅ inte.
2010-06-10, 13:03
Medlem
TireFires avatar
Ingen aning då tyvärr men
Den officiella Windows MSN / Live Messenger [Mod]
finns ju, testa där.
2010-06-10, 13:13
Medlem
Tampongens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TireFire
Ingen aning då tyvärr men
Den officiella Windows MSN / Live Messenger [Mod]
finns ju, testa där.

OK, tackar! Postade i den tråden nu...
2010-06-10, 13:41
Medlem
BobbyTheRookies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tampongen

finns alternativ, digsby t ex
2010-06-10, 13:43
Medlem
Tampongens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobbyTheRookie
finns alternativ, digsby t ex

har testat flera alternativ och tycker inget är bra. saknar oftast en del funktioner eller ser ut som nåt katten släpat hem.
2010-06-10, 14:55
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
https://www.flashback.org/t378454

Använd den officiella tråden.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in