2010-06-09, 22:28
Medlem
Hej.

Jag vet inte om denna tråd bör ligga i Juridik eller någonannstans, men jag tyckte den lämpade sig bäst här, vidare får väl Moderator avgöra.

För ett par veckor sedan beställde jag från RC-K och fick status skickad, alla andra som beställt därifrån har fått sina varor etc, men jag fick aldrig något? Pratade med RC-K och dom blev lika fundersamma som jag, "detta har aldrig hänt tidigare".

I Måndags förra veckan beställde jag från PM och vidare vad jag ser så har alla andra fått sina grejer hemskickade som t.o.m beställde senare än mig, men såklart har inte jag fått något?

Har pratat med PM också och dem blir lika fundersamma som jag, då det är inrikes-order jag beställt därifrån.

Så jag undrar alltså om man på något sett kan ha SPAN på brevlådan? Var har mina ordrar tagit vägen? Börjar faktiskt bli lite nojig.

Någon som varit med om liknande?

Mvh
Senast redigerad av trigger99 2010-06-09 kl. 22:31.
2010-06-09, 22:55
Medlem
rudanRs avatar
kan vara din brevbärare som är lite nyfiken kanske, för polisen barde ha meddelat dig om de tagit sakerna
2010-06-09, 23:03
Medlem
karrmaans avatar
Edit - Såg nu att du beställt två saker på olika ställen och tider
men låter jävligt konstigt För de är lätt att en sak försvinner på post/lastbils terminalerna.
2010-06-09, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudanR
polisen barde ha meddelat dig om de tagit sakerna

Jag tänkte på det med, men ändå inte då jag vet att Polisen brukar vara jävligt sega, det har dom iallafal varit vid tidigare kontakt med rättsväsendet..

Citat:
Ursprungligen postat av karrmaan
Edit - Såg nu att du beställt två saker på olika ställen och tider
men låter jävligt konstigt För de är lätt att en sak försvinner på post/lastbils terminalerna.

Ja, visst om det hade hänt en gång, men nu 2 gånger, dessutom från 2 olika shoppar som är pålitliga. :/
2010-06-10, 00:07
Medlem
E30s avatar
Har absolut noll koll på hur droger levereras osv.
Men försvunna paket har alla varit med om, kan du inte be dem skicka i ett postpaket då?
Kostar 150kr men då kan du ju spåra det på Posten.se
2010-06-10, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E30
Men försvunna paket har alla varit med om, kan du inte be dem skicka i ett postpaket då?

Be det att få skickat som REK. Kostar 50kr (då måste du hämta ut försändelsen).
2010-06-10, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E30

Jo, det går, men de känns som det är lite försent nu..
2010-06-10, 05:51
Medlem
fleshrippers avatar
Prova att skicka ett liknande paket/vaderat kuvert som dom du brukar få knark i till dig själv och se om det kommer fram?
2010-06-10, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fleshripper
Prova att skicka ett liknande paket/vaderat kuvert som dom du brukar få knark i till dig själv och se om det kommer fram?

Alltså, varför egentligen? Jag vet ju att båda shoppar skickar sina paketet.
Men ok, jag ska göra det.
2010-06-10, 07:13
Medlem
fleshrippers avatar
Kanske onödigt egentligen, men det blir ju tredje gången gillt. Det händer ju ibland att det jobbar knarkare eller vuxna "som tar sitt ansvar" på posten också. Behöver nödvändigtvis inte vara polisen som tagit ditt knark.
2010-06-10, 08:49
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trigger99
Jag tänkte på det med, men ändå inte då jag vet att Polisen brukar vara jävligt sega, det har dom iallafal varit vid tidigare kontakt med rättsväsendet..

Ja, visst om det hade hänt en gång, men nu 2 gånger, dessutom från 2 olika shoppar som är pålitliga. :/
Polisen brukar oftast ta dej å "brevet" samtidigt, har dom lagt beslag på det är det svårt att bevisa att du har något med det att göra!!
2010-06-10, 08:56
Medlem
RövSmörets avatar
Antagligen "herr" brevbärare som ville fly verkligheten ett tag...
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in