2010-06-07, 17:49
Medlem
Till att börja med så gäller inte detta mig, Rufus, utan en man i min bekantskapskrets ville att jag skulle lägga upp problematiken åt denne, av rädsla att bli igenkänd.

Men i alla fall, DT som vi kan kalla personen, fick för sig att testa om en misstänkt situation med chefen var vad som DT trodde, en flirt, och det var intresse som snabbt blev ömsesidigt.

Nu har dom hoppat i säng, och den kvinnliga chefen uppskattade sexet såpass att det blev löneförhöjning. Problemet är att det rör sig om svart lön, och DT är rädd att det hela skall uppdagas så att båda två får sparken. Samtidigt har chefen hotat att sparka honom ändå ifall sexet upphör.

DT var lite missnöjd med sexet, tyckte hon hade hängiga bröst som avtände honom, så vad skall han göra för att slippa knulla henne tills hon slutar på företaget?
Citera
2010-06-07, 17:51
Bannlyst
Haha, Låter som en knepig situation.

Be chefen att löneförhöjningen inte ska vara svart. Alternativt hota med att avslöja hela blaskan för personalen om DT tvingas i säng med chefen igen. Lär ju bli nog så pinsamt om jobbet får reda på det och jag är säker på att hon inte vill förlora ett chefsjobb
Citera
2010-06-07, 17:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rufus-Neon
DT var lite missnöjd med sexet, tyckte hon hade hängiga bröst som avtände honom, så vad skall han göra för att slippa knulla henne tills hon slutar på företaget?

Han kan försöka göra så att inte hon tänder på honom. Han kan t.ex sluta tvätta kuken ett tag så att den stinker som fan, käka sånt som gör att han stinker i käften. Jadu, det finns en hel del grejer som är avtändande.
Citera
2010-06-07, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffs
Han kan försöka göra så att inte hon tänder på honom. Han kan t.ex sluta tvätta kuken ett tag så att den stinker som fan, käka sånt som gör att han stinker i käften. Jadu, det finns en hel del grejer som är avtändande.

Kånkelbär i rövskägget och så föreslår han en assrimming för henne. Idiotsäkert!
Citera
2010-06-07, 18:17
Medlem
Fassls avatar
Det verkar som att han ändå ska lämna snart?
Då kan han lika väl fortsätta knulla henne till han slutar och få goa cash.
Är hon dålig får väll han lära upp henne!
Citera
2010-06-07, 18:30
Medlem
anfall är bästa försvar
Citera
2010-06-07, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parafili
Haha, Låter som en knepig situation.

Be chefen att löneförhöjningen inte ska vara svart. Alternativt hota med att avslöja hela blaskan för personalen om DT tvingas i säng med chefen igen. Lär ju bli nog så pinsamt om jobbet får reda på det och jag är säker på att hon inte vill förlora ett chefsjobb

Gör så!
Citera
2010-06-07, 22:18
Medlem
HailToTheKings avatar
Äh, knulla och ta cashen! Sålänge hon inte är så vidrig att han mår dåligt av henne så går det väl bra?
Citera
2010-06-07, 22:22
Medlem
PushIts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HailToTheKing
Äh, knulla och ta cashen! Sålänge hon inte är så vidrig att han mår dåligt av henne så går det väl bra?

kunde inte sagt det bättre själv!
Citera
2010-06-07, 22:31
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Citat:
...
Samtidigt har chefen hotat att sparka honom ändå ifall sexet upphör.
...
Du vet att vi inte lever i en amerikansk TV-serie va?

OnT:
DT får snällt fortsätta.

//Chefen.
Citera
2010-06-08, 10:11
Medlem
Låter som ett avsnitt av 2 and a half men.Håller med om att snubben i frågan ska sluta tvätta könet och grisa ner sig som fan! Skita med öppen dörr hemma hos henne osv..
Citera
2010-06-08, 11:39
Medlem
BigMojos avatar
Citat:
Till att börja med så gäller inte detta mig, Rufus, utan en man i min bekantskapskrets ville att jag skulle lägga upp problematiken åt denne, av rädsla att bli igenkänd.

Men i alla fall, DT som vi kan kalla personen, fick för sig att testa om en misstänkt situation med chefen var vad som DT trodde, en flirt, och det var intresse som snabbt blev ömsesidigt.

Nu har dom hoppat i säng, och den kvinnliga chefen uppskattade sexet såpass att det blev löneförhöjning. Problemet är att det rör sig om svart lön, och DT är rädd att det hela skall uppdagas så att båda två får sparken. Samtidigt har chefen hotat att sparka honom ändå ifall sexet upphör.

DT var lite missnöjd med sexet, tyckte hon hade hängiga bröst som avtände honom, så vad skall han göra
för att slippa knulla henne tills hon slutar på företaget?

Hahahaha som jag börja garva när jag läste den feta biten. Ah va fan bara hota chefen med att avslöja allt om hon skulle kicka han för att han väga sexa.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in