2010-08-17, 04:22
Medlem
Gera_1s avatar
om jag ute och går och gör nånting, så håller www sig länge och man kan få så jävla sjuk rus så det bara går, och det är stor skillnad mellan att ligga hemma eller var ut och göra nånting
Citera
2010-08-17, 04:43
Medlem
MYSTIFICATIONs avatar
Eran åsikt tack! Vad är bäst mellan WWW, Bonzai och JG?

Ber om ursäkt ifall ni tycker frågan hamnat fel, men orkade inte starta ny tråd för den frågan.
Peace!
Senast redigerad av MYSTIFICATION 2010-08-17 kl. 04:55.
Citera
2010-08-17, 12:03
Medlem
shws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gera_1
om jag ute och går och gör nånting, så håller www sig länge och man kan få så jävla sjuk rus så det bara går, och det är stor skillnad mellan att ligga hemma eller var ut och göra nånting

Det där har jag märkt på de flesta rökmixar. Sitter jag hemma och degar framför datorn håller det i mindre än en timme men är jag ute och går och får mer intryck kan det hålla i 2½ timme.
Citera
2010-08-17, 12:33
Medlem
Gera_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shw
Det där har jag märkt på de flesta rökmixar. Sitter jag hemma och degar framför datorn håller det i mindre än en timme men är jag ute och går och får mer intryck kan det hålla i 2½ timme.
Och det slår typ lite mer?
Citera
2010-08-17, 15:24
Medlem
Schlaktarnns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYSTIFICATION

Ber om ursäkt ifall ni tycker frågan hamnat fel, men orkade inte starta ny tråd för den frågan.
Peace!

Beror på hur du vill bli.

JG är neråt och håller långe. Men det finns 2 olika versioner den ena är bra och den andra är sämre.

Bonzai är mellan uppåt och nedåt tycker jag. Här finns de också 2 olika versioner.

WWW är sjukt uppåt och helt flippad. Man kan inte tänka man sitter mest stilkl ibörjan för det slår så hårt. Men den håller rätt kort.
Citera
2010-08-17, 15:37
Medlem
Tjackapotatiss avatar
Citat:
är du 100 på den?

Haha, Kan inte säga med 100% att det är så. Men är ganska säker. Har ju trots allt inte fått testat de nya varorna ännu.
Men man får hoppas att det som jag hört stämmer. Har också hört att dom redan har varorna redo för försäljning också.
Citera
2010-08-17, 15:40
Medlem
shws avatar
Citat:
Och det slår typ lite mer?

Ja, faktiskt. Tror det kan ha lite att göra med att man nog blir mer paranoid om man är utomhus och lätt kan träffa på människor.
Citera
2010-08-17, 15:42
Medlem
Tjackapotatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlaktarnn
Beror på hur du vill bli.

JG är neråt och håller långe. Men det finns 2 olika versioner den ena är bra och den andra är sämre.

Bonzai är mellan uppåt och nedåt tycker jag. Här finns de också 2 olika versioner.

WWW är sjukt uppåt och helt flippad. Man kan inte tänka man sitter mest stilkl ibörjan för det slår så hårt. Men den håller rätt kort.

Hur tycker du summer boost är om du nu provat den?
Citera
2010-08-17, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MYSTIFICATION

Peace!

själv skulle jag säga www
Citera
2010-08-22, 15:16
Medlem
Har testat en hel del droger och fan vet om inte den här var värst...kanske drog i mig för mycket iofs.

Hittade en gammal påse spice gold i sommarstugan förra veckan som jag rökte upp och tyckte det var rätt nice.
Vet ju att de är illegala nu för tiden så jag tänkte att man kanske skulle testa de "nya" mixarna innan de blir olagliga.
Beställde www och bonzai citrus som kom dagen efter(i fredags).
Fyllde en pipa med www och drog en 6-7 bloss på samma sätt jag hade rökt spicen med andra ord.
Kände inom en minut att det här kommer att gå åt helvete och var smart nog att stänga av telefonen.

Sen har jag fan ingen aning om vad som hände men det nästa jag kommer ihåg är att jag sitter på golvet i badrummet och fyller upp badvatten av någon outgrundlig anledning.
Har helt sjuka tankar om vad människor är och undringar om jag kanske är en sådan där människa.
Börjar vandra runt i lägenheten men var rädd som fan för köket och sovrummet men har ingen aning om varför.
Efter ett tag vågar jag mig in i köket och ser pipan och fattar vad fan som händer, eller börjar förstå åtminstone litegrann.
Hittar telefonen på laptopen i sängen påslagen men tydligen har jag inte fattat hur man slår in pinkoden vilket känns bra i nuläget.
Har mailat "HJÄLP!!!!" till min egen jobbmail.
Lyckades lugna ner mig och somnade ett par timmar.
Vaknade upp och mådde fint åtminstone.

Bonzaien funkade bättre för mig men håller ju i sig så kort tid och när man fyller på så är det lätt att det blir för mycket så man känner att man är nära att snea ur.

Håller mig nog till det gamla beprövade olagliga rökat i fortsättningen...
Och nej jag är ingen färsking som snear ur och ringer på hjälp för minsta lilla men det här skiten fick mig fan att känna mig som det.
Citera
2010-08-24, 18:16
Medlem
baabamaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananas73
Har testat en hel del droger och fan vet om inte den här var värst...kanske drog i mig för mycket iofs.

Hittade en gammal påse spice gold i sommarstugan förra veckan som jag rökte upp och tyckte det var rätt nice.
Vet ju att de är illegala nu för tiden så jag tänkte att man kanske skulle testa de "nya" mixarna innan de blir olagliga.
Beställde www och bonzai citrus som kom dagen efter(i fredags).
Fyllde en pipa med www och drog en 6-7 bloss på samma sätt jag hade rökt spicen med andra ord.
Kände inom en minut att det här kommer att gå åt helvete och var smart nog att stänga av telefonen.

Sen har jag fan ingen aning om vad som hände men det nästa jag kommer ihåg är att jag sitter på golvet i badrummet och fyller upp badvatten av någon outgrundlig anledning.
Har helt sjuka tankar om vad människor är och undringar om jag kanske är en sådan där människa.
Börjar vandra runt i lägenheten men var rädd som fan för köket och sovrummet men har ingen aning om varför.
Efter ett tag vågar jag mig in i köket och ser pipan och fattar vad fan som händer, eller börjar förstå åtminstone litegrann.
Hittar telefonen på laptopen i sängen påslagen men tydligen har jag inte fattat hur man slår in pinkoden vilket känns bra i nuläget.
Har mailat "HJÄLP!!!!" till min egen jobbmail.
Lyckades lugna ner mig och somnade ett par timmar.
Vaknade upp och mådde fint åtminstone.

Bonzaien funkade bättre för mig men håller ju i sig så kort tid och när man fyller på så är det lätt att det blir för mycket så man känner att man är nära att snea ur.

Håller mig nog till det gamla beprövade olagliga rökat i fortsättningen...
Och nej jag är ingen färsking som snear ur och ringer på hjälp för minsta lilla men det här skiten fick mig fan att känna mig som det.

Jag beställde också Bonzai citrus och WWW förra veckan. Bonzai citrus tyckte jag inte gav nått speciellt rus, lite sänkt bara, men WWW var det mer drag i!
Efter några bonghittar WWW blir jag jävligt självkritisk och sitter och funderar över familjeproblem och min livssituation som aldrig förr. Man har alltid något intressant att tänka på när man har rökt WWW.

Tyvärr tycker jag det luktar nästan ännu mera än den riktiga varan, någon annan som håller med där? Det har en väldigt distinkt lukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in