Har testat en hel del droger och fan vet om inte den här var värst...kanske drog i mig för mycket iofs.
Hittade en gammal påse spice gold i sommarstugan förra veckan som jag rökte upp och tyckte det var rätt nice.
Vet ju att de är illegala nu för tiden så jag tänkte att man kanske skulle testa de "nya" mixarna innan de blir olagliga.
Beställde www och bonzai citrus som kom dagen efter(i fredags).
Fyllde en pipa med www och drog en 6-7 bloss på samma sätt jag hade rökt spicen med andra ord.
Kände inom en minut att det här kommer att gå åt helvete och var smart nog att stänga av telefonen.
Sen har jag fan ingen aning om vad som hände men det nästa jag kommer ihåg är att jag sitter på golvet i badrummet och fyller upp badvatten av någon outgrundlig anledning.
Har helt sjuka tankar om vad människor är och undringar om jag kanske är en sådan där människa.
Börjar vandra runt i lägenheten men var rädd som fan för köket och sovrummet men har ingen aning om varför.
Efter ett tag vågar jag mig in i köket och ser pipan och fattar vad fan som händer, eller börjar förstå åtminstone litegrann.
Hittar telefonen på laptopen i sängen påslagen men tydligen har jag inte fattat hur man slår in pinkoden vilket känns bra i nuläget.
Har mailat "HJÄLP!!!!" till min egen jobbmail.
Lyckades lugna ner mig och somnade ett par timmar.
Vaknade upp och mådde fint åtminstone.
Bonzaien funkade bättre för mig men håller ju i sig så kort tid och när man fyller på så är det lätt att det blir för mycket så man känner att man är nära att snea ur.
Håller mig nog till det gamla beprövade olagliga rökat i fortsättningen...
Och nej jag är ingen färsking som snear ur och ringer på hjälp för minsta lilla men det här skiten fick mig fan att känna mig som det.