2010-06-06, 23:50
Medlem
Har intagit både Alkohol och Amfetamin under kvällen och nu undrar om det går bra att slänga i sig lite Ksalol för att kunna somna senare (Har både några 1mg tabs och 0.5mg tabs som jag fick av min kompis).

Jag har aldrig intagit Ksalol innan så har ingen tolerans mot dessa och har aldrig intagit någon annan typ av benzo heller. Undrar om det går bra att slänga i sig några tabs i slutet av natten och hur mycket isåfall borde jag slänga i mig för att kunna somna?

Mvh
Citera
2010-06-07, 18:16
Medlem
Acidiferouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SameButDifferent
Sluta knarka och börja motionera så kan du sova gott sedan

Citat:
Sovit gott?

Meningslösa jävla inlägg. Fick du inte vara kvar på KP-webben?

OnT:
Blandningen du beskriver är ganska vanlig. Tjack, alkohol och sedan benso för att runda av. Är du inte övertänd när du vill varva ner så kör på 2mg innan läggdax. Jag antar att du menar ksalol's xanax? Det man hört/läst är att dom skall vara väldigt bra. Både för att varva ner och för att dämpa ångest.
Citera
2010-06-07, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acidiferous
Meningslösa jävla inlägg. Fick du inte vara kvar på KP-webben?

OnT:
Blandningen du beskriver är ganska vanlig. Tjack, alkohol och sedan benso för att runda av. Är du inte övertänd när du vill varva ner så kör på 2mg innan läggdax. Jag antar att du menar ksalol's xanax? Det man hört/läst är att dom skall vara väldigt bra. Både för att varva ner och för att dämpa ångest.

Du vill ge andra råd om medicinering utifrån dina fantastiska kunskaper som du hört/läst om?
Oj vad imponerande kunskaper du besitter, expertutlåtande från en knarkare till en annan?
Har du knarkat till dig de kunskaperna eller är du en av läkarna som drygar ut lönen med att skriva ut recept till pundare?
Citera
2010-06-07, 18:41
Medlem
Acidiferouss avatar
Citat:
Du vill ge andra råd om medicinering utifrån dina fantastiska kunskaper som du hört/läst om?
Oj vad imponerande kunskaper du besitter, expertutlåtande från en knarkare till en annan?
Har du knarkat till dig de kunskaperna eller är du en av läkarna som drygar ut lönen med att skriva ut recept till pundare?

Är du dum i huvudet? Jag svarade på hans fråga (till skillnad från dig) på ett vettigt sätt medans du lever upp till din ålder, dvs 12, och häver ur dig massa trams. Skärp dig för i helvete!

Vad hade ditt inlägg med frågeställningen att göra?
Citera
2010-06-07, 18:59
Medlem
Mitt inlägg var ett råd hur han skulle göra för att kunna sova bättre.
Motion är bevisat effektivt mot sömnproblem.

Sluta med drogerna du också så kanske du mår bättre.
Citera
2010-06-07, 20:39
Medlem
Acidiferouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neatwax
Har intagit både Alkohol och Amfetamin under kvällen och nu undrar om det går bra att slänga i sig lite Ksalol för att kunna somna senare (Har både några 1mg tabs och 0.5mg tabs som jag fick av min kompis).

Jag har aldrig intagit Ksalol innan så har ingen tolerans mot dessa och har aldrig intagit någon annan typ av benzo heller. Undrar om det går bra att slänga i sig några tabs i slutet av natten och hur mycket isåfall borde jag slänga i mig för att kunna somna?

Mvh

Citat:

Ditt inlägg hade inget med topic att göra. Läs innantill. Ditt råd fungerar om man INTE tagit amfetamin och alkohol innan. Så var dock inte fallet för TS.

Förövrigt mår jag hur bra som helst. Varje dag. Det beror på att jag inte är missbrukare. Din bitterhet vittnar om att Du inte mår så bra däremot. Du kanske skulle provat på lite knark?
Citera
2010-06-08, 00:11
Medlem
Tackar för svaren Acidiferous
Citera
2010-06-08, 15:43
Medlem
Citat:

Varför finns det sådana som dig?
Är det bara jag som är 100% på att han dricker alkohol?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in