2010-06-06, 20:12
Medlem
Hallå! Om denna tråd är postad i fel avdelning så var vänlig att flytta den. Är ny på fb
Jag är 18 år och är ganska mullig, lite halvtjock. Jag har varit så här i hela mitt liv. Varje dag är det "sista gången" jag äter onyttigt. Jag skulle behöva tips på hur ett träningsschema skulle kunna se ut, hur jag ska äta och ge mig gärna motivation på något sätt. Jag vill gå ner i vikt och bli smal helt enkelt.
Det kanske bara är att sticka ut och springa och käka sallad, men jag behöver inspiration och konkreta tips om hur. För min "sistadagen" taktik bla bla bla .. håller inte!
En lite komisk fråga från en helt ovetande person: måste man lägga ner spriten helt?
Citera
2010-06-06, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoes
Hallå! Om denna tråd är postad i fel avdelning så var vänlig att flytta den. Är ny på fb
Jag är 18 år och är ganska mullig, lite halvtjock. Jag har varit så här i hela mitt liv. Varje dag är det "sista gången" jag äter onyttigt. Jag skulle behöva tips på hur ett träningsschema skulle kunna se ut, hur jag ska äta och ge mig gärna motivation på något sätt. Jag vill gå ner i vikt och bli smal helt enkelt.
Det kanske bara är att sticka ut och springa och käka sallad, men jag behöver inspiration och konkreta tips om hur. För min "sistadagen" taktik bla bla bla .. håller inte!
En lite komisk fråga från en helt ovetande person: måste man lägga ner spriten helt?

var snäll och läs alla stickys som finns i denna del. Du kommer finna svar på allt du frågar om.
Citera
2010-06-06, 20:31
Bannlyst
Kan hjälpa dig lägga ihop ett veckoschema som du kan följa under en månads tid om du vill.
Skriv i PM isf.

Mvh
Citera
2010-06-06, 22:45
Medlem
Besviks avatar
gå ned i vikt är inte simplare än calories in vs calories out.

tänk på vad du äter och gå ut och rör på dig.
Citera
2010-06-06, 23:15
Medlem
Gör av med mer energi än du tar in. Då går du ner i vikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in