Skulle bara vilja passa på att presentera mig själv här på Weedforumet... Är 25 år, akademiker, humanist, historiker, weedrökare och filosof. Har odlat länge, men håller upp nu ett tag p.g.a. lite för heta vindar som ven runt öronen.
Jag odlade med jord, har odlat med vatten, men då smakade gräset så vattnigt.
För alla er som är riktigt seriösa med ert odlande kan jag rekommendera att besöka "Seed swap club" där man kan få tag på en hel del skojjiga strains, samtidigt som du skickar dina strains, så får du mys tebax.
Well, det var väl allt då... Bara fråga mig om ngt. så skall jag hjälpa er så gott jag kan!
Jodu, slöis... Jag (jag=en leguan jag kände en gång i tiden) har haft privilegiet att plöja åkrar med WW, Skunk #1 (kanon!), Orange, en massa andra indica baserade plantor, men de har jag inget namn på, de fick jag genom ssc.
Jag kan varmt rekomendera ww om man vill ha ett bra rus, men den ger inte så enormt stora skördar, tyvärr...
Testa ändå.
Till alla er som vill få tag på bra frön till låga priser (ibland iaf) så kolla in c-bay... Grymt!
Titta på Apotekarens bild, de e ju Albert! Han va det länge sen man pratade med, med tanke på hans koncentrerade blick känns det som han grubblar på nått
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!