Kan någon förklara vad som menas med dessa "vassa kanter"? Alltså menar ni att kanten, på skärmen, ovanför däcket som är rostig och blivit vass?
Jag undrar pga av att jag har krockat med min bil för ett tag sen, slog i höger fram. Min högra framskärm plus det som sitter framme till höger under kofångaren deformerades kraftigt. Jag har bytt lykta och blinkers. Sen tog jag loss skärmen och bankade tillbaka den till någorlunda normal form.
Men som sagt så är mycket deformerat fortfarande och då talar jag mest om det som sitter i högra, främre hörnet
under plastkofångaren.
Jag undrar om jag skulle kunna få nedslag på vassa kanter där? Det är ingen rost men som sagt deformerat, så det kanske är lite kantigt här o var.
Dessutom så gick fästet till kofångaren sönder så jag borrade ett hål genom plasten och skärmen och låste fast den med en redig bult. Bultens huvud sticker ju ut 1cm, men jag vet inte om det räknas som en "vass kant". Vad tror ni?
Det är en audi 100 -89.
Här har jag gjort en bild, till er förtjusning. markerat 1, är till första frågan. Markerat 2, handlar om min bil.
http://data.fuskbugg.se/skalman02/42913-Audi%2520100%2520Avant%2520duo.jpg