2010-06-05, 18:12
Medlem
Zoems avatar
Hej nu är det sommar och det enda jag egentligen behöver putsa är sidorna av magen. Det som är så fruktansvärt irriterande är att om jag skulle få bort dessa så skulle jag vara "klar". Nåja jag ska träna hela sommaren iaf! Någon som har en kur för att få bort dessa sidor? Kanske även ett förslag på hur man bränner nedre magen. Men framförallt sidorna så vore jag evigt tacksam!
Citera
2010-06-05, 18:14
Medlem
jizzinmypantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoem
Hej nu är det sommar och det enda jag egentligen behöver putsa är sidorna av magen. Det som är så fruktansvärt irriterande är att om jag skulle få bort dessa så skulle jag vara "klar". Nåja jag ska träna hela sommaren iaf! Någon som har en kur för att få bort dessa sidor? Kanske även ett förslag på hur man bränner nedre magen. Men framförallt sidorna så vore jag evigt tacksam!

Det går inte att punktförbränna fett, lägg på kaloriunderskott och du kommer tappa fett på över hela kroppen.
Citera
2010-06-05, 18:27
Medlem
Zoems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jizzinmypants
Det går inte att punktförbränna fett, lägg på kaloriunderskott och du kommer tappa fett på över hela kroppen.

Nej precis, men tänkte det kanske inte är förbränningen bara. Utan snarare kanske jag saknar lite sidomuskler vilket gör att det blir tydligare!
Citera
2010-06-05, 18:57
Medlem
träna sidorna med lite tunga vikter det hjälper en hel del :=)
Citera
2010-06-05, 18:59
Medlem
Du vill alltså ha synliga serratus muskler? Deffa satan är mitt tips.
Citera
2010-06-05, 18:59
Medlem
jizzinmypantss avatar
Citat:
Nej precis, men tänkte det kanske inte är förbränningen bara. Utan snarare kanske jag saknar lite sidomuskler vilket gör att det blir tydligare!

Okej, leta efter övningar för obliques
Citera
2010-06-05, 19:30
Medlem
Citat:

Verkar precis som det är förbränningen du syftade på! Svårt att tolka det på något annat sett.

Att bygga de musklerna du syftade på kommer ta allt bra länge ska du veta. Var glad om du får till dem hyffsat ens till nästa sommar.
Citera
2010-06-05, 19:38
Medlem
Mr-andersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jizzinmypants

Känns som att detta måste upprepas varje jävla dag. Varför vet folk generellt inte bättre? Är det fel på utbildningen i skolan eller var är det felet härstammar ifrån? Tidningarna? Media?
Citera
2010-06-05, 20:34
Medlem
Googlas avatar
http://www.exrx.net/Lists/ExList/WaistWt.html#anchor1944764
Citera
2010-06-05, 21:00
Medlem
Är du 100% säker på att sökfunktionen inte gav något resultat innan du startade tråden?
Citera
2010-06-05, 21:42
Medlem
Gattss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-anderson
Känns som att detta måste upprepas varje jävla dag. Varför vet folk generellt inte bättre? Är det fel på utbildningen i skolan eller var är det felet härstammar ifrån? Tidningarna? Media?

tråkigt nog så har inte näring/träningslära så hög prioritet i skolan idag (?).
Citera
2010-06-05, 21:59
Medlem
Zoems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-anderson

Jag är ledsen för att jag formulera mig fel då det jag sökte var egentligen övningar för sidan av magen. Ber om ursäkt för min felformulering. Tur att du inte raga iaf, någon behöver fan ett ligg...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in