Hemma hos mig har jag flera datorer och nyligen så har flera USB-enheter börjat krångla. När jag stoppar in dessa så får jag meddelandet "en USB-enhet känns inte igen". Det började först med min sony ericsson mobil som vanligtvis fungerade utmärkt. Jag trodde det var fel på datorn så fixade om med drivrutinerna men det fungerade fortfarande inte. Så jag testade med en annan dator och där fungerade det inte heller, drog då slutsatsen att det blivit fel på mobilen. Även min morsas mobil har slutat funka på samma sätt.
Nästa enhet blev ett helt vanligt USB-minne (Transcend 16gb) som nu också slutat fungera.
Och nu ytterligare en annan usb-enhet som jag har hemma.
Jag misstänker att det är någon av datorerna hemma som bajsar ner USB-enheterna (den med win7 installerad på) eftersom att enheterna slutat fungera efter att jag försökt använda de på den datorn.
De operativsystem jag kör hemma är win xp och win 7, köpte även en ny dator under veckan som enheterna inte heller fungerar på. Alla dessa enheter har alltså fungerat förrut och sen helt plötsligt slutat fungera.
Någon som har en vettig lösning på detta problem?