Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Jag konstaterar även att inget har gjorts åt de trådar jag använt som exempel, så det finns t.ex. två aktiva trådar om nationaldagsfirandet etc. Men det var inte meningen att väcka de sovande moderatorerna eller störa på något vis. Slut ögonen igen, sätt på radion, hör skvalet och koppla bort oss här på kunskapsbanken.
Nu är du lite orättvis, vi som moddar där får faktiskt kämpa jäkligt hårt. Det är inte alls ovanligt med 35 rp´s eller mer varje gång man loggar in och det allra mesta är ot (rekordet för mig var 65 rp´s) Då måste man gå igenom minst tio inlägg bakåt och en hel del framåt eftersom vissa personer inte kan hålla sig från att svara på totalt meningslösa inlägg. Sedan är det en hel del arbete bakom kulisserna som också tar en hel del tid. Ibland kanske det inte blir perfekt men vi försöker i alla fall.
Men visst du har även rätt, det är tyvärr väldigt mycket skit som skrivs där. Vi har inte en chans att hålla koll på allt med endast tre mods där, det ska i alla fall vara 5 stycken.
Så nu när du vet hur det kan vara hoppas jag att du har lite förståelse för att vi inte är inloggade 24/7 och åtgärdar allt i den takt som du önskar.