Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-04, 23:02
Medlem
Skulle just sätta mig och arbeta när jag märkte att mitt Excel inte fungerar, det kräver en produkt nyckel och den har jag inte. Läste någonstans att den stod under datorn, men också att den inte fungerar, sen läste jag också att programmet låser sig själv efter 25 gånger eller något i den stilen. Har noll koll på sånt här, skulle någon kunna bidra med noggranna instruktioner? Hjärtligt tacksam. Och förlåt om jag placerade ämnet dåligt, ingen aning om vart det passar in. Tack igen!
Senast redigerad av hkane 2010-06-04 kl. 23:22.
2010-06-04, 23:23
Bannlyst
Produktnyckeln finns på förpackningen till ditt excel/office-programpaket.
2010-06-04, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MedecineMan
Produktnyckeln finns på förpackningen till ditt excel/office-programpaket.
Jag har aldrig installerat något excel, det var där när den var nyköpt. I julas, så vad gör jag då?
2010-06-04, 23:46
Bannlyst
Leta upp originalförpackningen till datorn, eller alla originalpapper och manualer. En seriös handlare skickar åtminstone med manualer eller lite papper och skit till mjukvaran och då brukar serienummer stå på fram eller baksidan i manualen. Hoppas du sparat allt, helt enkelt.
Om du inte har det - dags att tanka ner eller köpa en ny version av excel kanske?
2010-06-05, 03:45
Medlem
Man borde väl kunna hitta den i registret nånstans?
2010-06-05, 03:49
Medlem
Hittade det här http://sniptools.com/vault/find-lost-product-key-for-microsoft-office-and-microsoft-windows men har aldrig använt det så jag vet inte om det funkar elr inte.
2010-06-05, 08:34
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
https://www.flashback.org/t878289

Använd den officiella tråden.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in