2021-09-27, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Det är iaf inte han själv som är biologisk släkt. Men har kopplingar till honom iaf.

Chris är ju född i Finland av finsk mamma och holländsk pappa. Men dom skiljde sig tidigt och han flyttade med mamman bara några år gammal till Sverige, och Göteborg. Där gifte hon om sig med en Härenstam.

Förklarar varför han gråt av lycka när Finland vann VM.
Citera
2021-10-07, 19:27
Medlem
Nu är karln igång igen och babblar sönder handbollskvalet. Mycket prat om Rå-bärts
Citera
2021-11-26, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Nu är karln igång igen och babblar sönder handbollskvalet. Mycket prat om Rå-bärts

Hände ikväll igen tro han ägnade 55 minuter av 60 åt prata sönder matchen istället för att kommentera vad som händer i den

Riktig pinsam snubbe intervjun med Rå-berts var ruskigt pinsam faktiskt

Han verkar dessutom vara smått besatt av nämnde Rå-bärts, Strömberg och Dano

Ska bli så skönt att få höra Perlskog/Hellgren under vm tir svt inte har vm då hade det blivit bojkott direkt
Citera
2022-04-12, 20:28
Medlem
Ny bedrövlig insats under fotbollskvalet. Han verkar fortfarande inte förstå sin uppgift utan tror han ska leka expert (vilket han absolut inte är) och komma med oväsentligt dravel.
Citera
2022-11-06, 10:58
Medlem
Totalt jävla usel kommentator det är mitt omdöme om Härenstam
Citera
2022-11-06, 13:42
Medlem
DjPuttes avatar
Han kommenterar inte finalen i TV Pucken pga grabben hans vaktar kassen i Norrbotten!
Citera
2022-11-06, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Han kommenterar inte finalen i TV Pucken pga grabben hans vaktar kassen i Norrbotten!
Får väl hoppas att grabben blir en riktig stjärna och att han har fler barn i andra bollsporter så man slipper honom.
Citera
2023-01-01, 09:00
Medlem
https://mobile.twitter.com/Marcusthapper/status/1609121105167384576

Fruktansvärt osympatisk verkar han vara också. Beter han sig sådär när kameran är på undrar man ju…
Citera
2023-01-05, 20:43
Medlem
Citat:

Fruktansvärt osympatisk verkar han vara också. Beter han sig sådär när kameran är på undrar man ju…
Hur skall jag skriva detta, utan att bli oförskämd? Det kvittar! Jag anser att Chris Härenstam skall hängas ut som den värsta PK-dåren inom historien av sport-kommentatorer. Mitt förakt mot honom är svårt att överträffa. Vilken jävla apa!!! Problemet är att han tydligen representerar den nya PK-trenden, där man försöker eliminera alla negativa tankar och elaka ord inom alla branscher. Helt konsekvent.

Jag frångår detta och hävdar att Chris Härenstam är det största svinet inom sportindustrin idag. Jag skulle älska att se honom plågas av ett äkta drev, där han tvingas avsluta sin löjliga karriär och leva på gatan resten av sitt liv. Att han ens klarar att se sig i spegeln utan att lösa problemet förstår jag inte.
Citera
2023-06-06, 15:13
Medlem
Karln påstår helt oombedd ifall det var bra att en ung spelare fick en korsbandsskada.
Citera
2023-06-06, 15:28
Medlem
Citat:

Skönt för Renberg att få sluta nu, kanske..

Citat:
Karln påstår helt oombedd ifall det var bra att en ung spelare fick en korsbandsskada.

Härenstam börjar bli rätt jobbig, man väljer bort SVT:s sändningar p.g.a. honom, så illa är det..
Citera
2023-06-06, 15:49
Medlem
allt.o.ingets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Det är iaf inte han själv som är biologisk släkt. Men har kopplingar till honom iaf.

Chris är ju född i Finland av finsk mamma och holländsk pappa. Men dom skiljde sig tidigt och han flyttade med mamman bara några år gammal till Sverige, och Göteborg. Där gifte hon om sig med en Härenstam.
Tyckte han kändes lite väl partisk under hockey-vm till Finlands fördel. Kommenterade dessutom som huvudkommentator Finlands kvartsfinal istället för Sveriges, vilket kändes udda. Där ser man.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in