2011-06-25, 20:39
Medlem
Fragan ar vad du har att erbjuda oss din dumma javla blatte. Om inget sa dra at helvete, helst aven om du har nagot. Fan jag borjar hata blattar mer och mer for varje dag speciellt svenskhatande blattesvin som skryter om att de har pluggat. Dra at helvete javla fitta har du inget att erbjuda sa kan du dra och knulla din fula skaggiga mamma i ditt ackliga horland. Nar ska svenskarna borja kriga tillbaka?

Och da ar jag inte ens helt svensk sjalv. Och nej inte finsk, norsk eller liknande heller.

PS sug kuk och inse att Sverige inte ska erbjuda dig ett skit.
Citera
2011-06-25, 21:30
Medlem
mrbananbrallans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guteborgssyndromet
Jag r man, skulle jag vara kvinna eller asiat skulle det inte vara ngra problem.

Om vi ska hlla samma stil s var det ett fik som ville bli "finare." Skulle trffa en svensk kompis dr och han vntade dr inne. Nr jag gick in s sa de att de var abonnerade fr dagen...

det dr rkar "svennar" ut fr ocks, ni invandrare tror bara att allt kretsar kring er, no offense.
du ska veta hur mnga ggr jag och mina helsvenska polare blivit nekade p finare stllen
i stockholm, men komme ralltid in p de lite mer slitna om man sger s.

skillnaden p oss, vi som e lgst ner p skalan r att du och dina gelikar tar s jkla illa vid er
s ni antingen slr p djungeltrumman (media, do) eller hmtar ak4an och pljer, har jag fel eller har jag fel?
vi svenskar e mer, ok soft fan vi frsker igen nsta helg, peace.
Citera
2011-06-26, 12:11
Medlem
Citat:
Med oss menar jag utbildade invandrare, humankapital, lkare/tandlkare/civ. ingenjrer osv. Snackar inte om arbetskraft-invandrare, vilket betyder arbetslsa och de som jobbar som byggarbetare, livsmedels osv.

Jag personligen vgrar flytta ifrn Sverige d jag lskar Sverige. Detta r mer generellt.

Nackdelar med att bo i Sverige:

Jag r skyldig tills motsatsen r bevisad. En invandrare som str bakom dig vid bankautomaten kommer att lnsa ditt konto om han ser vilken kod du slr in. Det r ingen mjlighet utan en sjlvklarhet.
Ensamma svenska mn som reser till ngon barnsex-turistdestination r dock inte pedofiler, men "risken finns att de r det." En annan sak r att jag inte kan ta en kaffe p en ledig vardag utan att svenskar kollar och tnker att jag dricker fr hans skattepengar.
Har haft mnga arbetslsa svenskar som levat p a-kassa som varit fullt friska men vgrat ta vissa jobb som kallat mig fr parasit trotts att jag betalade skatt vid det tillfllet.

Jag kan inte unna mig vardagliga saker. Trtt efter jobbet en sommarkvll och vill koppla av med en l? Glm det! Du fr inte kpa l utan en tjej eller svenska eskorter. Om du r kvinna kan du tnka dig detta scenario: Biografen tycker inte att du som mtlig kvinna borde se en viss film utan en man som kan f dig att knna dig sker. Hur skulle det knnas?

Jag kan inte bo var jag vill. Tnk dig att du r en stafettlkare som tjnar 1 miljon om ret. Kanske du skulle vilja bo i nt finare bostadskomplex? Det kan du glmma! Svenskarna som bor dr och deras freningar kommer att hlla dig borta. De tar hellre in en svensk narkoman som r arbetsls n en invandrare som r doktor.

Frdelar med att bo i Sverige:

Utbildningen r gratis.

Svenskar r trevliga nr de lrt knna en.

Sverige r mitt fosterland, och svenska r mitt modersml, talar det bttre n mitt "hemsprk."

Svenskar, vad har ni att erbjuda oss invandrare?

EDIT: Jag har utelmnat saker som att det r svrt att f jobb som invandrare fr att det rr sig om humankapital! (Ifall ni undrar.)

HA HA HA vilken rubrik..
"Svenskar vad har ni att erbjuda oss invandrare".
det var s roligt jag mste skratta det kom en trekantig gubbe in........ha ha ha ha ha...
Ska vi svenskar erbjuda er nnting...?,, r vl s att frga ska vndas va,, VAD KAN NI INVANDRARE erbjuda oss svenskar fr att vi r s snlla och lter er komma in i sverige och ta del av alla de pengar, mina och alla andra svenskars frldrar och morfrldrar dragit in till svenska ekonomin under alla r.
Man kanske skulle kunna krva lite tacksamhet ,,arbetsmoral..och sktsamhet och ta seden dit man kommer...
Citera
2025-07-17, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davmann
Varfr ska vi erbjuda invandrare ngonting? Passar inte Sverige s stick

Ja, precis!
Citera
2025-07-17, 20:29
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Dyker man upp tomhnt och oinbjuden ska man inte frvnta sig bli erbjuden ngonting. Om ngot undrar alla vem fan babben r som str och ockuperar smrgsbordet.
Citera
2025-07-18, 01:04
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Med oss menar jag utbildade invandrare, humankapital, lkare/tandlkare/civ. ingenjrer osv. Snackar inte om arbetskraft-invandrare, vilket betyder arbetslsa och de som jobbar som byggarbetare, livsmedels osv.

Jag personligen vgrar flytta ifrn Sverige d jag lskar Sverige. Detta r mer generellt.

Nackdelar med att bo i Sverige:

Jag r skyldig tills motsatsen r bevisad. En invandrare som str bakom dig vid bankautomaten kommer att lnsa ditt konto om han ser vilken kod du slr in. Det r ingen mjlighet utan en sjlvklarhet.
Ensamma svenska mn som reser till ngon barnsex-turistdestination r dock inte pedofiler, men "risken finns att de r det." En annan sak r att jag inte kan ta en kaffe p en ledig vardag utan att svenskar kollar och tnker att jag dricker fr hans skattepengar.
Har haft mnga arbetslsa svenskar som levat p a-kassa som varit fullt friska men vgrat ta vissa jobb som kallat mig fr parasit trotts att jag betalade skatt vid det tillfllet.

Jag kan inte unna mig vardagliga saker. Trtt efter jobbet en sommarkvll och vill koppla av med en l? Glm det! Du fr inte kpa l utan en tjej eller svenska eskorter. Om du r kvinna kan du tnka dig detta scenario: Biografen tycker inte att du som mtlig kvinna borde se en viss film utan en man som kan f dig att knna dig sker. Hur skulle det knnas?

Jag kan inte bo var jag vill. Tnk dig att du r en stafettlkare som tjnar 1 miljon om ret. Kanske du skulle vilja bo i nt finare bostadskomplex? Det kan du glmma! Svenskarna som bor dr och deras freningar kommer att hlla dig borta. De tar hellre in en svensk narkoman som r arbetsls n en invandrare som r doktor.

Frdelar med att bo i Sverige:

Utbildningen r gratis.

Svenskar r trevliga nr de lrt knna en.

Sverige r mitt fosterland, och svenska r mitt modersml, talar det bttre n mitt "hemsprk."

Svenskar, vad har ni att erbjuda oss invandrare?

EDIT: Jag har utelmnat saker som att det r svrt att f jobb som invandrare fr att det rr sig om humankapital! (Ifall ni undrar.)

Du skrev att du ftt en utbildning gratis (och frmodligen ocks ett jobb) av svenskarna. Rcker inte det. Varfr ska svenskarna erbjuda dig som utlnningar mer privilegier n vad svenskarna har? Det r fullkomligt absurt.

Mej du kan inte vara ditt riktiga fosterland eftersom du inte r etniskt svensk. Visst du kanske knner dig mer hemma hr n i ditt hemland, det kan jag frstelse fr. Men du r nd en gst hr, eller ska vi sga kolonisatr/bosttare.
Citera
2025-07-18, 23:20
Medlem
Frr hade vi ett skert och tryggt land att erbjuda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in