Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-04, 12:45
Medlem
KryddAs avatar
Ta en liten bild (med samma filstorlek som ditt dokument) och döp om från .jpg till .doc så kommer det inte gå att öppna. Den körde man själv ibland
Citera
2010-06-04, 12:50
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KryddA
Ta en liten bild (med samma filstorlek som ditt dokument) och döp om från .jpg till .doc så kommer det inte gå att öppna. Den körde man själv ibland

Som jag tidigare sa...
Citera
2010-06-04, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unico
Det är så att jag har en deadline i skolan. Min lärare vill ha in den sista uppgiften innan 1600, problemet är att jag inte kommer hinna. Så för att vinna tid tänkte jag ändå skicka en fil men som inte går att öppna, så att hon ändå tror att den e klar och att jag skickat. Sen önska henne en trevlig helg el nåt och antyda att jag ska bort någonstans över helgen.
Om någon själ där ute vet hur man gör vore det kanon.

Gör bara klart uppgiften och skicka in den när du är klar, det är ingen som bryr sig om deadlines. Tror det är mycket bättre att försöka göra klart den än att sitta och försöka skicka en fil som läraren inte kan öppna.
Citera
2010-06-04, 12:58
Medlem
Mindstormers avatar
Sparar du en bild som en .doc-fil så tar det jävligt lång tid att öppna och word kommer att hänga sig. Håller på att ladda upp en nu som du kan använda, har inte läraren en alltför snabb dator så kommer det garanterat hänga sig.
Citera
2010-06-04, 13:00
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Ta en liten bild (med samma filstorlek som ditt dokument) och döp om från .jpg till .doc så kommer det inte gå att öppna.

Vad har ni för puckade lärare som inte kan se vad det är för filtyp?

Är de så puckade så riskerar ni att läraren skickar filen till it-avdelningen och säger att h*n inte kan öppna den...
Citera
2010-06-04, 13:02
Medlem
Mindstormers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Vad har ni för puckade lärare som inte kan se vad det är för filtyp?

Är de så puckade så riskerar ni att läraren skickar filen till it-avdelningen och säger att h*n inte kan öppna den...

Man kan öppna det men word kommer att hänga sig och man kommer bara få fram massa konstiga krumelurer...
Citera
2010-06-04, 13:03
Medlem
Mindstormers avatar
Här är filen: http://www.mediafire.com/?dnmkmrny4jn

Den fick iaf word att hänga sig på min dator...
Citera
2010-06-04, 13:54
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindstormer
Man kan öppna det men word kommer att hänga sig och man kommer bara få fram massa konstiga krumelurer...

Jaha? Vad svarar du på nu?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in