2010-06-03, 13:36
Medlem
Finns en tråd på flashback med namnet "Bilder på dina maträtter", så jag la in en bild på en maträtt (Pasta & sås) som jag åt till frukost. Och den blir borttagen och jag tilldelas en tillsägelse. Varför, vad är felet med bilden?

http://www.ladda-upp.com/bilder/35657/jnjjjjjjj
2010-06-03, 13:39
Medlem
milkmannenknas avatar
Riorio, mod har tagit bort dina bilder flera gånger nu och ber dig sluta.. du får tyvärr bara acceptera läget och sluta upp med att lägga upp bilden.
2010-06-03, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milkmannenkna
Riorio, mod har tagit bort dina bilder flera gånger nu och ber dig sluta.. du får tyvärr bara acceptera läget och sluta upp med att lägga upp bilden.
Dom kan inte bara radera inlägg hur som helst. Finns ingen anledning att radera den bilden eftersom den uppfyller kriterierna för att betraktas som maträtt (Flera olika komponenter har slagits ihop vilket är definitionen på en maträtt, i mitt fall pasta + sås) och det är jag som kokat pastan och blandat såsen och lagt såsen på pastan. Det finns inga skäl att ta bort den. Det är tjänstefel. Jag har inte ens fått en förklaring om varför den togs bort.
2010-06-03, 13:45
Medlem
AngelAvGlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riorio
Dom kan inte bara radera inlägg hur som helst. Finns ingen anledning att radera den bilden eftersom den uppfyller kriterierna för att betraktas som maträtt (Flera olika komponenter har slagits ihop vilket är definitionen på en maträtt, i mitt fall pasta + sås) och det är jag som kokat pastan och blandat såsen och lagt såsen på pastan. Det finns inga skäl att ta bort den. Det är tjänstefel. Jag har inte ens fått en förklaring om varför den togs bort.

Men sluta! Gör om och gör rätt i stället, Sen vad har din maträtt med gudsord att göra? (texten under bilden?) Kanske är derför den blir borttagen för det ska vara en enkel bild på mat och inte dra in en massa religöst dravvel
2010-06-03, 13:46
Medlem
AngelAvGlass avatar
Sen undrar jag hur många trådar du egentligen startat om detta nu?
2010-06-03, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelAvGlas
Men sluta! Gör om och gör rätt i stället, Sen vad har din maträtt med gudsord att göra? (texten under bilden?) Kanske är derför den blir borttagen för det ska vara en enkel bild på mat och inte dra in en massa religöst dravvel
Det är bilden som är det enda relevanta. Angående texten under så måste man skriva något där för att det ska gå att ladda upp och därför tog jag ett bibelord eftersom jag är kristen
2010-06-03, 13:52
Medlem
AngelAvGlass avatar
Citat:
Det är bilden som är det enda relevanta. Angående texten under så måste man skriva något där för att det ska gå att ladda upp och därför tog jag ett bibelord eftersom jag är kristen

Hade det inte varit bättre att skriva en kortare beskrivning av själva maträtten i såna fall?

Jag är inte mod och vet inte hur dom tänker, Men om jag ska gissa är det de enda jag kan tänka mig är anledningen för att bilden tas bort.
2010-06-03, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelAvGlas
Hade det inte varit bättre att skriva en kortare beskrivning av själva maträtten i såna fall?

Jag är inte mod och vet inte hur dom tänker, Men om jag ska gissa är det de enda jag kan tänka mig är anledningen för att bilden tas bort.
Det är fortfarande bilden som är relevant. Det andra ska inte dom bry sig om, jag väljer vad jag skriver under bilden. Flashback respekterar inte yttrandefrihet längre, eller jo knarkares och pedofilers yttrandefrihet, men inte kristnas rätt att nämna sin tro.
2010-06-03, 13:58
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Dom kan inte bara radera inlägg hur som helst.
Jooo det gör dom
2010-06-03, 17:30
Medlem
Databasnörds avatar
Ständigt dessa regler.

Citat:
0.06. Frågor om låsningar, borttagningar osv. diskuteras med moderator via PM
2010-06-03, 17:55
Medlem
ischs avatar
Detta är helt ointressant för merparten av oss. TS får först och främst vända sig till den mod som har raderat inlägg/tråd och ta diskussionen där i första skedet.

Som sagt:
Citat:
0.06. Frågor om låsningar, borttagningar osv. diskuteras med moderator via PM

Tråd stäng

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in