2025-01-10, 07:03
Medlem
Måste säga att Hedman fascinerar mig. Han är en pank föredetting och har inget märkvärdigt utseende. Ändå oerhört eftertraktad av damerna.
Citera
2025-04-21, 23:40
Medlem
Otroligt Mycket Gnäll O Skit Om Personen ifråga! Hoppas Mange & Familj & Anhöriga Mår Bäst Istället! Och Kom Ihåg............................Alla Kan Trilla Ned I Avgrunden!
Citera
2025-04-22, 00:15
Medlem
karlolof89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilove-Q
Otroligt Mycket Gnäll O Skit Om Personen ifråga! Hoppas Mange & Familj & Anhöriga Mår Bäst Istället! Och Kom Ihåg............................Alla Kan Trilla Ned I Avgrunden!
Bra att du svarade så att alla andra kan se tråden om honom. Ingen är perfekt, och om du känner honom så hoppas jag att du kan hjälpa han på något sätt
Citera
2025-07-02, 13:09
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Måste säga att Hedman fascinerar mig. Han är en pank föredetting och har inget märkvärdigt utseende. Ändå oerhört eftertraktad av damerna.
Nja, om han betalar för sig får han ligga. Tydligen ska han för en tid sedan ha varit hemma hos... Dulee Johnson, som fram tills nyligen spelade i Brage. Nu får han antagligen spela med Kumla FK. Dulee fick sju månader i finkan för att spöat upp och våldtagit en hora. Det är väl bara han som kan lyckas med det? Men med i sovrummet var en annan hora samt herr Hedman. Dulee betalade och bjöd på kalaset. Hedman var tidigare friad, eftersom Dulee betalade? Jag vet inte hur det gick med hans dom. Sorglig historia ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in