• 3
  • 4
2004-04-16, 19:23
Medlem
hubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bendover
g till en fiskaffr, leta upp en avfallstunna som sttt ute i solen i 3 dagar.
det r det nrmaste man kan komma fittlukt.
smaken dremot r helt jvla underbar, ungefr som ostron men mer st n salt.

har du flickvn alls? om du har det s tror jag att hon har inte har tvttat sig mellan benna p r och dar.
Citera
2004-04-18, 15:44
Medlem
bendovers avatar
tvttat sig??? det finns vl fr fan deodorant, tvttar sig gr bara hyginister.
enriktig karl luktar snus, svett och motorolja en kvinna skall osa fisk.

en kvinna sminkar sig och anvnder deodorant bara fr att hon r ful och luktar illa
Citera
2004-04-18, 15:56
Medlem
Bingolikets avatar
Eller slicka p en snigel eller groda.Lste att deras secret r identiskt med en kvinnas.
Citera
2004-04-18, 20:02
Medlem
make me greens avatar
om ngon annan har luktat p torkat hajktt s knner den till den otroliga likheten :P
Citera
2004-04-18, 22:57
Medlem
Dexters avatar
[quote=gurrez]ja, hur smakar fitta? har inte haft njet att mrka de sj n, [/QUOTE

Hur fanken ska kunna beskriva en smak i ord??? Vad smakar kttbullar???
Citera
2004-04-18, 23:20
Medlem
H.E.L.s avatar
[quote=Dexter]
Citat:
Ursprungligen postat av gurrez
ja, hur smakar fitta? har inte haft njet att mrka de sj n, [/QUOTE

Hur fanken ska kunna beskriva en smak i ord??? Vad smakar kttbullar???

stekt kttfrs
Citera
2004-04-19, 13:08
Medlem
Anser som mnga andra att en nytvttad fitta smakar i det nrmaste ingenting. Sjlv fredrar jag en fitta som ftt mogna ett par timmar sen senaste tvtt.

Hur den smakar r olika frn tjej till tjej och faktiskt frn gng till gng, (har med den sk. damcykeln att gra).

Smaken r stsaltsur, och jag kan iaf inte associera den till fisk/skaldjur, utom nr den r otvttad.

Hade en tjej som lskade att bli slickad, helst att vi avlutade vr joggingtur med en 69:a, vi tvttade oss ordentligt innan.. sen sprang vi, och blev pilskare och pilskare... sen var det dags fr en delikatessmltid...
Citera
2004-04-19, 13:22
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bingoliket
Eller slicka p en snigel eller groda.Lste att deras secret r identiskt med en kvinnas.

Snigels utsndringar fyller lite andra funktioner n grodans, drfr r de inte ens identiska sinsemellan. Men visst vore det roligt om sekretet jag har mellan benen vore identiskt med t ex pilgiftsgrodans.
Citera
2004-04-19, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ursa
Snigels utsndringar fyller lite andra funktioner n grodans, drfr r de inte ens identiska sinsemellan. Men visst vore det roligt om sekretet jag har mellan benen vore identiskt med t ex pilgiftsgrodans.

Hller med, d skulle de personer som var s pass lurade att de gick ner p dig f vad de frtjnade... ;-)
Citera
2004-04-19, 15:55
Medlem
Fitta smakar fitta.

Hur fan kan man beskriva en smak eller doft?

Det r ju som att frska beskriva en frg fr ngot som blev fdd blind.
Citera
2004-04-19, 16:19
Medlem
Bergman-Wasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Fitta smakar fitta.

Hur fan kan man beskriva en smak eller doft?

Det r ju som att frska beskriva en frg fr ngot som blev fdd blind.

Man kan vl frska jmfra den med andra liknande dofter/smaker. Men inte r det ltt inte.
Citera
2004-04-20, 15:45
Medlem
ischs avatar
Smak.

Eftersom vi enbart uppfattar grundsmakerna ( salt, stt, surt, beskt och umami) och andra smaker uppfattas som en kombination mellan dessa och luktsinnet. S eftersom du frgar efter smak s tar vi bort luksinett och d antar jag att salt skulle komma nmast; detta p grund av det salt som utsndras ur kroppen genom tex svttning.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in