g till en fiskaffr, leta upp en avfallstunna som sttt ute i solen i 3 dagar.
det r det nrmaste man kan komma fittlukt.
smaken dremot r helt jvla underbar, ungefr som ostron men mer st n salt.
har du flickvn alls? om du har det s tror jag att hon har inte har tvttat sig mellan benna p r och dar.
Anser som mnga andra att en nytvttad fitta smakar i det nrmaste ingenting. Sjlv fredrar jag en fitta som ftt mogna ett par timmar sen senaste tvtt.
Hur den smakar r olika frn tjej till tjej och faktiskt frn gng till gng, (har med den sk. damcykeln att gra).
Smaken r stsaltsur, och jag kan iaf inte associera den till fisk/skaldjur, utom nr den r otvttad.
Hade en tjej som lskade att bli slickad, helst att vi avlutade vr joggingtur med en 69:a, vi tvttade oss ordentligt innan.. sen sprang vi, och blev pilskare och pilskare... sen var det dags fr en delikatessmltid...
Eller slicka p en snigel eller groda.Lste att deras secret r identiskt med en kvinnas.
Snigels utsndringar fyller lite andra funktioner n grodans, drfr r de inte ens identiska sinsemellan. Men visst vore det roligt om sekretet jag har mellan benen vore identiskt med t ex pilgiftsgrodans.
Snigels utsndringar fyller lite andra funktioner n grodans, drfr r de inte ens identiska sinsemellan. Men visst vore det roligt om sekretet jag har mellan benen vore identiskt med t ex pilgiftsgrodans.
Hller med, d skulle de personer som var s pass lurade att de gick ner p dig f vad de frtjnade... ;-)
Eftersom vi enbart uppfattar grundsmakerna ( salt, stt, surt, beskt och umami) och andra smaker uppfattas som en kombination mellan dessa och luktsinnet. S eftersom du frgar efter smak s tar vi bort luksinett och d antar jag att salt skulle komma nmast; detta p grund av det salt som utsndras ur kroppen genom tex svttning.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!