Citat:
Ursprungligen postat av zeus81
Kan sitta längre än 400h även vid enstaka intag. Hade tagit vid ett tillfälle kanske 50-60 mg och pissade possitivt flera veckor efter. De sa att det kan sitta så länge som upp till 6 veckor efter intag fast troligtvis regelbundet intag. Kan va riktigt segt att bli ren från benz men inte så länge som från Januari dock

well. det är iaf en av anledningarna att jag numera hatar diazpeam. var min favorit benso för ca 10 år sen när man va ung o dum och den reagerade på ett nytt och härligt sätt med kroppen.
nu funkar den första dosen bra, sen blir man bara segare o segare o får dumma tankar som "fan jag känner inget, behöver mer" så tar man mer men då är man redan på en REJÄL dos sen allra första dosen pga långa halveringstiden så slår inte dem nya man tar på - utan slutar istället med minnesluckor och slöseri på piller. Samma gäller ikto.
ska jag bensa nuföritden är det korta halveringstider som gäller ELLER xanor som jag känner ut och innan och vet hur jag hanterar.... men usch för diazepam. funkar första dagen typ. sen är man benzo sombie om man fortsätter. word up.