2010-05-31, 23:32
Medlem
Ska på Peace and love i sommar och hoppas det händer en jävla massa sjuka saker!
Men tänkte vi kunde dela med oss av tidigare roliga saker som hänt

Jag kan börja, jag och en polare hade med oss några små knaster smällare till trästock ett åt (den glittrande varianten, gröna bollar typ) iaf så skulle vi tända dom och kasta upp i luften så att de regnade ner sprakande stjärnor. Vi kastade för tidigt och det slutade med att de regnade ner i folks tält som smälte ihop, detta tyckte vi var kul och fortsatte självklart
Citera
2010-05-31, 23:48
Medlem
Idiotpods avatar
Under Arvika 08 så arbeta jag där som funkis.

Hade korkat upp på kvällen för dag 2 och allt var frid och fröjd. Åt lite god mat (macka och ost på tub) och drack lite god dryck (ljummen öl).

Vi var det enda tältet på ca 40 meter runt om oss, ur ingenting så kommer en full jävel, hoppar på tältet och kutar iväg rakt in i skogen snabbare än vi han reagera!

Ca 40 minuter senare får vi tag på han, killen i mitt camp som fick sitt tält sönderhoppat gav han en ordentlig omgång och sen tog han hans tält.

Citera
2010-05-31, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotpod
Under Arvika 08 så arbeta jag där som funkis.

Hade korkat upp på kvällen för dag 2 och allt var frid och fröjd. Åt lite god mat (macka och ost på tub) och drack lite god dryck (ljummen öl).

Vi var det enda tältet på ca 40 meter runt om oss, ur ingenting så kommer en full jävel, hoppar på tältet och kutar iväg rakt in i skogen snabbare än vi han reagera!

Ca 40 minuter senare får vi tag på han, killen i mitt camp som fick sitt tält sönderhoppat gav han en ordentlig omgång och sen tog han hans tält.

Hahaha har varit med om en annan tält historia när några personer hade ett stort 6man tält med ett hyffsat platt tak. Då snodde dom någon annans lilla tält och ställde ovanpå och sa att det var andra våningen och att det var där festen var, självklart brakar deras stora fina tält när dom ska klättra upp till "festen"
Citera
2010-06-01, 11:13
Medlem
Fast det här är väl inte direkt reseberättelser?
Citera
2010-06-01, 23:46
Medlem
Idiotpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ommadawn
Faktiskt så skulle jag hävda att det i absolut högsta grad är det. Festivaler är resor och man gör dumma saker där!
Citera
2010-06-03, 19:53
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ommadawn

Nej verkligen inte. Tror man det har man fullständigt missuppfattat detta. För övrigt var det något av det tråkigaste jag läst som beskrivits som "roliga saker som hänt"

Resor: reseberättelser---->Festivaler och spelningar (dock osäker på om modsen där vill ha den - de får besluta dess vidare öden)

/mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in