2010-05-31, 21:38
Medlem
HEj

jag undrar om man kan få "text efter ikonerna för programmet på aktivitetsfältet i w7" som på xp, vista och alla övriga operativsystem. T.ex att det står vad programmet heter.

Bild:
http://www.ladda-upp.com/bilder-a/thumbs/large/skrivbord-529.png
Citera
2010-05-31, 21:40
Bannlyst
Tror faktiskt inte att det går. Men jag kan ha fel. Varför vill du ha det anyways?
Citera
2010-05-31, 21:45
Medlem
är så himla trött på att bara ha en bild o skulle tro att det skulle bli riktigt snyggt om man hittar ett bra tema till också.
Citera
2010-05-31, 22:02
Medlem
ekmannens avatar
Det går till viss del. Högerklicka på aktivitetsfältet sen Egenskaper. Sen där det står "Knappar i Aktivitetsfältet" så väljer du gruppera aldrig.
Citera
2010-05-31, 22:03
Medlem
Har faktiskt gjort den modifieringen själv på min jobbdator. Det är inte särskilt krångligt, bara ganska många steg. Instruktionerna hittar du här.
Citera
2010-05-31, 22:07
Medlem
Tack

Dock skulle det vara skönt om t.ex alla msn konversationerna kunder grupperas o alla fönster i firefox kunde grupperas. asså att dom som tillhör samma program grupperades.
Citera
2010-05-31, 22:19
Medlem
Har ingen 7-burk här hemma men jag har för mig att det du efterfrågar går att göra. Kolla Egenskaper för snabbstartfältet (med environger) så borde det nog gå att hitta en inställning för gruppering också...
Citera
2010-05-31, 22:47
Medlem
Har lyckats med allt jag vill utom att få fönster av samma program grupperade.
Men får tacka för den hjälp jag har fått fast om ni vet något mer så skriv gärna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in