Jag hade min mobil på laddning över natten. På morgonen ringer larmet men jag kan inte stänga av det. Knappen fungerar inte. Drog ut batteriet och startade om mobilen. Kommer nu till PIN-lås skärmen men kan inte skriva nåt. Inte en enda knapp fungerar.
Är det någon som har en aning om vad problemet kan vara? Jag stängde av och på förgreningsdosan ett par gånger av ren reflex som jag brukar göra när jag lägger mig medan mobilen med laddare var ansluten till den. Det kanske gjorde något? Tror mig dock ha gjort detta flera gånger innan utan problem. Det känns dock jävligt mystiskt att "sätta på"-knappen fungerar, men samma knapp som även fungerar som avstängningsknapp, inte fungerar när väl mobilen har kommit till PIN-skärmen.
Mobilen har fungerat felfritt i flera år, aldrig haft några problem med den. Det är en liten Samsung, men jag kommer inte på modellnumret. Hittar den inte bland deras sortiment på hemsidan så den har väl utgått. Dock tycker jag den har varit hur bra som helst. Liten och nätt, kamera, mp3 osv.