Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2010-05-31, 02:33
  #1
Medlem
Hyxxs avatar
Info om mig:

-20 år gammal
-Kvinna
-Väger 48 kg, 169 cm lång
-Mår i grunden sämst sedan 11 år tillbaks


Drogerfarenhet:


-Rökt både grönt och brunt i perioder (ca 10-20 ggr/år) sedan 2 år tillbaks
-LSD (snetrippa dock)


Rapport:


Jag är väldigt känslig. Behöver inte röka mkt alls för att känna något. Och idag ville jag ha en ny berusningskänsla av rökat. Så efter lite research smälte jag ner ca 1 gubbe brunt i en msk smör.

Jag började med att hacka biten i små bitar. Hettade upp en platta och smälte det med vanligt Bregott. Jag fick sänka värmen och vispade smöret med skiten lääänge (okej, kanske 4-7 minuter), innan det löste sig helt. Hade i (mot slutet av sjävla smält-processen) kakao, socker och mjölk. Sen hällde upp skiten i en kopp och drack med sugrör för att det smakade så jävla... skumt. Hasch-chokladen var färdigt och upphällt i min kopp ca kl 14.30 och uppdrucket ca kl. 14.45. Bör kanske nämna att jag rökt ca två bloss av samma röka vid 11-tiden samma morgon.

Går ut med vovven runt 15.20, känner typ inget. Känner väl lite av det jag rökte vid 11, men inget mer. Hunden och jag kastar pinnar, leker och övar kommandon. Känner fortfarande inget av min special-fika. Runt kl 15.45 är vi hemma i trappuppgången, och jag ska låsa upp dörren. DÅ slår det till. Jag förklarar för min hund att vi inte kommer in utan nycklar och det är tydligen årets skämt. Jag tänker; YES, det slår till nu!

Det var bara att invänta det bästa. Jag ser till att hunden kommer till ro innan jag laddar upp med snacks och serier. Jag märker mer och mer hur min själ och kropp skiljs utan att jag dör. Jag känner hur alla synapser i hjärnan saktar ner och utforskar nya delar. Jag blir helt enkelt djupt bäng och det är så AWSOME!

Jag äter lite baconmackor. Klockan är runt 17.30 och jag är så bäng att jag glömmer bort vad som händer, samtidigt som jag är 300000000% inne i det som händer... svårt att förklara. Jag lägger mig i sängen, öppnar ett fönster och hör ljudet från bilarna och fåglarna utanför mitt fönster. Jag väljer att lyssna på fåglarna, för deras sångmönster speglar sig i min sinnestämmning.

Det är mysigt; jag känner mig så mörk och inne i mig själv, fast på ett bra och mysigt sätt. Jag förstår ALLT och ALLA och litar på att livet kommer vara så sjukt jävla bra och enkelt om jag bara tillåter det. Hmm... flumm flumm. Och Obvious

När fågelsången gjort sitt efter X-antal minuter, hoppade jag in i duschen. Jag var sjukt nojjig att jag skulle duscha i skållhett vatten och inte känna det. Självklart var det bullshit, och jag njöt av min varma dusch utan problem. I min själ och i min kropp var jag i regnskogen när jag duschade. Det var magiskt. Samma mörka och mysiga känsla, fast varm och... djup.

Efter duschen kollade jag på film, myste med hunden och njöt. Nu är kl 02.30 och jag är fortfarande småbäng.

Sammanfattning:

Trots att jag mått rätt dåligt och sneat förut rekommenderar jag att testa CB oralt. Det är en spektakulär och underbar upplevelse, bara man inte över- eller underdoserar. Det var förvisso lite trist att "trippa" ensam, men jävligt najs ändå. Hittade en massa positiva "dolda" saker hos mig själv.

(edit: sammanfattning)
__________________
Senast redigerad av Hyxx 2010-05-31 kl. 02:44.
Citera
2010-05-31, 03:01
  #2
Medlem
anthropophobics avatar
Låter som att du hade en trevlig upplevelse
Jag ska lätt duscha nästa gång jag är bäng, det lät asmysigt...
Citera
2010-05-31, 03:11
  #3
Avstängd
BjaarNs avatar
Kan varmt rekommendera att bada bäng också när du ändå är igång.
Var väl inte särskilt spännande att läsa men det lät som att du hade trevligt iaf
Citera
2010-05-31, 03:14
  #4
Medlem
Memory-leaks avatar
Det låter som en riktigt härlig upplevelse! Jag får väl ta och prova någon gång, när jag fått tag i en kran.
Citera
2010-05-31, 03:57
  #5
Medlem
julsmutss avatar
Vad var doseringen? Missade jag det? Jättetrött.
Citera
2010-05-31, 03:59
  #6
Medlem
Memory-leaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julsmuts
Vad var doseringen? Missade jag det? Jättetrött.

1 gubbe. 1 gram alltså.

Mig veterligen ska du ta ca 3 gånger spliffdosen ifall du vill få någon effekt när du käkar brunt.
Citera
2010-05-31, 04:12
  #7
Medlem
julsmutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memory-leak
1 gubbe. 1 gram alltså.

Mig veterligen ska du ta ca 3 gånger spliffdosen ifall du vill få någon effekt när du käkar brunt.

Aha, missade det. Spanks!
Citera
2010-05-31, 08:44
  #8
Medlem
extravaganjas avatar
gött! att alla inte inser att "man made alcohol, god made weed and in god we trust."
Citera
2010-05-31, 10:04
  #9
Medlem
miniCarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memory-leak
Mig veterligen ska du ta ca 3 gånger spliffdosen ifall du vill få någon effekt när du käkar brunt.
För mig går det på ett ut...
Men jag är ju inte vanerökare heller.
Citera
2010-05-31, 10:30
  #10
Medlem
Hyxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BjaarN
Kan varmt rekommendera att bada bäng också när du ändå är igång.
Var väl inte särskilt spännande att läsa men det lät som att du hade trevligt iaf


Ja, fast jag har en liten paranoia att jag skulle somna i badet
Citera
2010-05-31, 10:32
  #11
Medlem
Hyxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memory-leak
1 gubbe. 1 gram alltså.

Mig veterligen ska du ta ca 3 gånger spliffdosen ifall du vill få någon effekt när du käkar brunt.

Precis. Jag körde med ögonmått. Jag vet att jag inte pallar särskilt mkt, men jag körde på runt 3 ggr så mycket som jag röker
Citera
2010-05-31, 10:44
  #12
Medlem
Hyxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av extravaganja
gött! att alla inte inser att "man made alcohol, god made weed and in god we trust."

Haha eller hur??
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback