2025-02-10, 12:26
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Har Sofia vikt ut sig i porrtidningar, förutom herrmagasin, som Slitz och Moore?

Kungen var nog inte nykter idag.
Enligt presschefen Margareta Torngren fick han veta namnen precis före konseljen. "Då är det lätt att läsa fel", säger hon...hon har alltid svar på allt.
Citera
2025-02-10, 12:41
Avstängd
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Jag ser inget grått filter.

Jaså? Då är det något jag har ställt in någon gång när jag hade yngre barn, och som har blivit kvar. För mig får det gärna vara kvar. Jag vill inte se sådana bilder. Men det är uppseendeväckande att bilder på en prinsessa hamnar bakom ett sådant filter... Måste vara världsunikt. Det närmaste är Melania, men hon är i alla fall inte kunglig.
Citera
2025-02-10, 12:44
Medlem
Celestrons avatar
..men om kungen officiellt på detta sätt går ut med att hon ska heta Inse, blir det inte spikat då?
Senast redigerad av Celestron 2025-02-10 kl. 12:48.
Citera
2025-02-10, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Fult namn. Om de åtminstone kunde stava det Inez...men "prinsessan Ines" låter helt fel. Namnen passar inte ihop. Lillian borde väl ha kommit sist i uppräkningen eftersom det är längst.

Men nej, någon smak tyder det inte på. Ines är väl något släktnamn på Sofias sida precis som Herbert som Julian också heter.

Håller med om att det inte är riktigt bra rytm i namnföljden. Men jag undrar om jag inte hade föredragit Ines Lilian Silvia Marie eller möjligen Ines Silvia Lilian Marie.
Citera
2025-02-10, 13:24
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jaså? Då är det något jag har ställt in någon gång när jag hade yngre barn, och som har blivit kvar. För mig får det gärna vara kvar. Jag vill inte se sådana bilder. Men det är uppseendeväckande att bilder på en prinsessa hamnar bakom ett sådant filter... Måste vara världsunikt. Det närmaste är Melania, men hon är i alla fall inte kunglig.
Det enda som verkar finnas är 👙bilder. De övriga är ev. borttagna. Beroende på källa var Sofia modell eller strippa. Den stämpeln går nog aldrig att tvätta bort helt.
Citera
2025-02-10, 14:57
Medlem
Bilderna är inte borttagna. Det finns bilder där hon är helt naken.
Citera
2025-02-10, 15:11
Medlem
cleolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Håller med om att det inte är riktigt bra rytm i namnföljden. Men jag undrar om jag inte hade föredragit Ines Lilian Silvia Marie eller möjligen Ines Silvia Lilian Marie.
Håller med. Mycket finare rytm! (Och är väldigt stolt över att ha gissat rätt på Lilian Silvia Marie, dock ej i den ordningen, och ej heller så svårt att gissa på givet att de troligen ville hedra sina respektive mödrar och Lilian varit viktig för kungabarnen. Ines hade jag dock absolut inte gissat!)

Men… fattar inte detta med kungen. Eller jo, naturligtvis att en dyslektiker kan kasta om bokstäverna men ingen hade alltså sagt namnet till honom innan? ”Pappa, det här är ditt nya barnbarn - hon ska heta Ines! 💗”
Men ändå roligt att betrakta hans ansiktsuttryck när han tror att barnet ska heta Inse!
Haha, både Ines och Inse var lite gulligt! Tycker faktiskt att Sofia skulle passa att heta det så om hon blir lik sin söta mamma blir det nog perfekt! (Ines alltså.)
Citera
2025-02-10, 15:16
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Bilderna är inte borttagna. Det finns bilder där hon är helt naken.
På bikinibilderna ser hon definitivt ut att ha bröstimplantat.
Citera
2025-02-10, 15:16
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Håller med. Mycket finare rytm! (Och är väldigt stolt över att ha gissat rätt på Lilian Silvia Marie, dock ej i den ordningen, och ej heller så svårt att gissa på givet att de troligen ville hedra sina respektive mödrar och Lilian varit viktig för kungabarnen. Ines hade jag dock absolut inte gissat!)

Men… fattar inte detta med kungen. Eller jo, naturligtvis att en dyslektiker kan kasta om bokstäverna men ingen hade alltså sagt namnet till honom innan? ”Pappa, det här är ditt nya barnbarn - hon ska heta Ines! 💗”
Men ändå roligt att betrakta hans ansiktsuttryck när han tror att barnet ska heta Inse!
Haha, både Ines och Inse var lite gulligt! Tycker faktiskt att Sofia skulle passa att heta det så om hon blir lik sin söta mamma blir det nog perfekt! (Ines alltså.)
För flickans egen skull hoppas jag hon blir lik någon annan.
Citera
2025-02-10, 15:47
Medlem
PrincessAnnes avatar
Nu är det lille Julians tur att ha flickfrisyr:

https://www.svenskdam.se/kungligt/nya-bilden-pa-smaprinsarna-alla-ser-samma-sak/10670015
Citera
2025-02-10, 18:33
Medlem
Har Prinsessan Inse slagit åldersrekord i att bli till en meme?
Citera
2025-02-10, 18:48
Moderator
Dr Kings avatar
Inse vimse knugen. Ja vad skall man säga det är tur att farfar knugen bara har ceremoniella uppdrag som att läsa upp sitt barnbarns namn. Inte ens det lyckas han dock med. Uttrycket ”you had one job” har sällan passat bättre.

Nu får vi hoppas att prinsessan Ines kan komma över denna snedstart i livet och visa att hon kan bli något så ovanligt som en smart Bernadotte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in