Kan ingen ta hand om hennes tandkött och de fula tänderna? Flera har skrivit om detta.
Ja detta har jag också noterat. Hennes vidriga tänder och tandkött äcklar mig något fruktansvärt. Ingen i kungahuset som vill ta hand om det? Pengar har dom ju gott om.
Överskott av tandkött resulterar i att tänderna ser små ut och att mycket tandkött blottläggs när man ler. På engelska kallas detta för att man har ett ”gummy smile”. Om man har för mycket tandkött runt framtänderna kan detta avlägsnas med laser under lokalbedövning. Operationen är okomplicerad och tar i allmänhet under 30 minuter. Men svenska folket gillar tydligen hennes "gummy smile" och vill att hon behåller det.
Om Silvia kunde operera sig till jokern under hennes femtioelva plastikresor till Brasilien tycker jag nog Hovet kunde fixa till käften på henne.
Ja detta har jag också noterat. Hennes vidriga tänder och tandkött äcklar mig något fruktansvärt. Ingen i kungahuset som vill ta hand om det? Pengar har dom ju gott om.
Vad är det för skitprat. Att plastikoperera sig fram till det perfekta mainstream-utseenendet är ett djävulens påfund. Sofias leende är charmigt som fan - varför mixtra med det?
Vad är det för skitprat. Att plastikoperera sig fram till det perfekta mainstream-utseenendet är ett djävulens påfund. Sofias leende är charmigt som fan - varför mixtra med det?
Det handlar absolut inte om att operera sig till Sofias svärmor, utan att fixa det som skulle kunna göra henne snyggare.
Tänderna för faan! Vad gjorde hennes morsa och farsa? Dom lät henne dra iväg!
Ps. Från och med när? började hon vara modeskapare? Ska nollan kladda och rita åxå?
Tycker att kungahuset kan öppna sina slott och herrgårdar för att hjälpa dessa flyktingar. Självklart ska det betalas av deras apanage....... dom kan börja att leva som dom lär själva först.
Tycker att kungahuset kan öppna sina slott och herrgårdar för att hjälpa dessa flyktingar. Självklart ska det betalas av deras apanage....... dom kan börja att leva som dom lär själva först.
Hon hade inget annat val egentligen? Hade blivit konstigt om hon vägrat gå upp när sångerskan hämtade henne? Hon ser osäker ut, typ 'är det här passande för min roll'.