Citat:
Ursprungligen postat av
SweetinSthlm
Så att fotas naken betyder att man automatiskt är otrevlig, ointelligent och korkad?
Inte nödvändigtvis otrevlig. Men ointelligent och korkad, ja. Har man inte mer innanför pannbenet än att man känner ett behov av att kasta kläderna och fotografera sig naken för lite uppmärksamhet är man inte mycket värd i min bok.
Citat:
Ursprungligen postat av
SweetinSthlm
Om hon grundade PP eller inte är lika irrelevant i sammanhanget.
Fast det är det inte eftersom det propsas om att PP är Sofias projekt. Om hon nu inte varit med och grundat PP eller ens engagerat sig speciellt mycket så är det hyfsat dålig stil att försöka göra PP till "sitt".
Citat:
Ursprungligen postat av
SweetinSthlm
Jag tänker inte argumentera för om Sofia är en fantastisk person eller inte, jag tycker bara att det är tragiskt hur elaka människor kan vara mot någon de inte ens känner. Jag känner inte Sofia heller, men ville bara dela med mig av det intrycket jag fick av henne, vilket var bättre än av de flesta jag träffar.
Fast det är ju precis det du gör. Nog för att man inte ska kalla folk för slampa, luder, hora osv men jag finner inte att det är många här som är rent av elaka. Är man en offentlig person får man tåla kritik. Om Sofia står för ett av de bättre intryck du fått av människor du träffar så träffar du antingen fel folk eller inget folk alls.
Citat:
Ursprungligen postat av
SweetinSthlm
Sluta vara bittra, elaka, och döma andra för att de inte gjort val som ni förstår. Och ge människor en chans.
Där kom den ja. Är man kritisk mot en person är man bitter och elak. Precis.