2015-04-30, 16:43
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Vi har ett eget, djävla forum för postande och diskussioner om bilder

(FB) Modeller, paparazzi och kändisbilder

/Moderator
Citera
2015-04-30, 17:11
Medlem
BalleAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
http://tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/morgon/article75514.ab

Vad är det för rykte? Orkar inte titta igenom ett långt klipp på Aftonbladet TV.
Citera
2015-05-01, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uran233
Talar hon Älvdalska, eller är det "standard"-svenska som gäller som modersmål?

Hon snackar Stockholmsdialekt mer än Älvdalsdialekt på de intervjuer jag hört
Citera
2015-05-01, 23:09
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Skulle man inte kunna gå och framföra sin protest mot giftemålet muntligen på lysningen? Det är väl det en lysning är till för. Risken är väl stor att man blir utslängd av någon Säpo snubbe men det kanske det är värt?
Citera
2015-05-01, 23:57
Medlem
Blir chockad över alla hemska, fördomsfulla och trångsynta människor som sitter och skriver hundratals sidor av skitsnack och hat mot en person de aldrig har träffat.

Sofia kommer bli en utmärkt prinsessa. Jag har träffat henne i samband med Project Playground och har sällan stött på en så trevlig och intelligent tjej. Väldigt genuin, jordnära och otroligt vettiga åsikter.

Hoppas få se henne representera Sverige i många officiella uppdrag i framtiden, det kommer hon sköta galant!
Citera
2015-05-02, 00:18
Bannlyst
Det ryktas om att en film cirkulerar med Sofia inblandad, hon tar den tydligen i alla håll samtidigt, någon som kan bekräfta eller dementera?
Citera
2015-05-02, 01:20
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetinSthlm
Sofia kommer bli en utmärkt prinsessa. Jag har träffat henne i samband med Project Playground och har sällan stött på en så trevlig och intelligent tjej. Väldigt genuin, jordnära och otroligt vettiga åsikter.

Hoppas få se henne representera Sverige i många officiella uppdrag i framtiden, det kommer hon sköta galant!

Man får anta att det är pga av sin trevlighet, intelligens, genuinitet, jordnärhet och vettighet som hon tagit av sig kläderna och låtit sig fotograferas sen tonåren? Vad gäller engagemanget - numera avslutat - i Playground, hur kommer det sig att det råder delade meningar om hon verkligen var med och grundade PP?
Citera
2015-05-02, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Man får anta att det är pga av sin trevlighet, intelligens, genuinitet, jordnärhet och vettighet som hon tagit av sig kläderna och låtit sig fotograferas sen tonåren? Vad gäller engagemanget - numera avslutat - i Playground, hur kommer det sig att det råder delade meningar om hon verkligen var med och grundade PP?

Så att fotas naken betyder att man automatiskt är otrevlig, ointelligent och korkad? Det om något är en ointelligent inställning. Om hon grundade PP eller inte är lika irrelevant i sammanhanget. Jag tänker inte argumentera för om Sofia är en fantastisk person eller inte, jag tycker bara att det är tragiskt hur elaka människor kan vara mot någon de inte ens känner. Jag känner inte Sofia heller, men ville bara dela med mig av det intrycket jag fick av henne, vilket var bättre än av de flesta jag träffar.

Sluta vara bittra, elaka, och döma andra för att de inte gjort val som ni förstår. Och ge människor en chans.
Citera
2015-05-03, 00:32
Avslutad
Citat:
Så att fotas naken betyder att man automatiskt är otrevlig, ointelligent och korkad?
Inte nödvändigtvis otrevlig. Men ointelligent och korkad, ja. Har man inte mer innanför pannbenet än att man känner ett behov av att kasta kläderna och fotografera sig naken för lite uppmärksamhet är man inte mycket värd i min bok.

Citat:
Om hon grundade PP eller inte är lika irrelevant i sammanhanget.
Fast det är det inte eftersom det propsas om att PP är Sofias projekt. Om hon nu inte varit med och grundat PP eller ens engagerat sig speciellt mycket så är det hyfsat dålig stil att försöka göra PP till "sitt".
Citat:
Jag tänker inte argumentera för om Sofia är en fantastisk person eller inte, jag tycker bara att det är tragiskt hur elaka människor kan vara mot någon de inte ens känner. Jag känner inte Sofia heller, men ville bara dela med mig av det intrycket jag fick av henne, vilket var bättre än av de flesta jag träffar.
Fast det är ju precis det du gör. Nog för att man inte ska kalla folk för slampa, luder, hora osv men jag finner inte att det är många här som är rent av elaka. Är man en offentlig person får man tåla kritik. Om Sofia står för ett av de bättre intryck du fått av människor du träffar så träffar du antingen fel folk eller inget folk alls.
Citat:
Sluta vara bittra, elaka, och döma andra för att de inte gjort val som ni förstår. Och ge människor en chans.
Där kom den ja. Är man kritisk mot en person är man bitter och elak. Precis.
Citera
2015-05-03, 04:44
Medlem
Jag förstår fortfarande inte varför man kritiserar Sofia. Vår prins är prins, men hur som är han som sin far en puck. Vi ska vara glada att det ännu finns kvinnor som vill gifta upp sig, hade inte såna funnits hade vår ädla prins blivit ensam resten av livet. Då hade en tråd om CP:s gemål ekat tom. Likaså tråden om Sveriges drottning.
Citera
2015-05-03, 11:03
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eva.smoking.skinn
Det ryktas om att en film cirkulerar med Sofia inblandad, hon tar den tydligen i alla håll samtidigt, någon som kan bekräfta eller dementera?

Tro inte på allt som du hör/läser. Högst otroligt att något sådant skulle ha passerat allas radar.
Citera
2015-05-03, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Om Sofia står för ett av de bättre intryck du fått av människor du träffar så träffar du antingen fel folk eller inget folk alls.
Där kom den ja. Är man kritisk mot en person är man bitter och elak. Precis.

Så du har träffat Sofia, i och med om att du så tvärsäkert kan uttala dig så?

Kritisk? Fördomsfull och dömande, så pass att man vill sprida sitt hat och mobba människor (ja, offentliga personer är också människor) i offentliga forum på nätet skulle jag snarare säga. Ja, sådana människor ser jag som bittra och elaka som själva saknar något i sitt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in