2013-01-18, 08:42
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av e-v-a-s
det kanske inte är så att valpen och utviket känner varandra i den ”bibliska bemärkelsen”, det är nog snarare så att det finns herrar i valpens bekantskapskrets, som känner utviket på det viset,

det verkar som om utviket var någon typ av ”kaffeflicka” i NY på den tiden och genom valpen har ciggen fått info om detta, kanske är det en förklaring till varför utviket inte blir accepterad,

Inte accepterad av ciggen kanske men av Knugen. Eller inte, hon är ju inte hans kaffeflicka...hoppas jag
Citera
2013-01-18, 18:56
Medlem
Längesen man såg några nytagna bilder på Utviket o C-P.....
Citera
2013-01-19, 00:16
Medlem
BootyLuvs avatar
Lite humor: gick igenom en gammal låda häromdagen och hittade ett par gamla Slitz. Ena tidningen visade sig vara den då ett par av Slitz-tjejerna besöker en porrmässa i USA och Fröken Hellqvist hånglar upp Jenna Jameson. Hade helt glömt bort det så det var lite kul att läsa om det igen
Citera
2013-01-19, 08:04
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BootyLuv
Lite humor: gick igenom en gammal låda häromdagen och hittade ett par gamla Slitz. Ena tidningen visade sig vara den då ett par av Slitz-tjejerna besöker en porrmässa i USA och Fröken Hellqvist hånglar upp Jenna Jameson. Hade helt glömt bort det så det var lite kul att läsa om det igen

Jag har inte läst artikeln. Kan du inte skanna in och lägga upp. Vore en stor kulturgärning.
Citera
2013-01-19, 11:36
Medlem
Fina "meriter" att ha när man förväntas respresentera Sverige.... Slitz-brud , porrmässa i Las Vegas , deltagare i tvivelaktig dokusåpa , kaffeflicka i NY ...
Citera
2013-01-19, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Fina "meriter" att ha när man förväntas respresentera Sverige.... Slitz-brud , porrmässa i Las Vegas , deltagare i tvivelaktig dokusåpa , kaffeflicka i NY ...
Äkta kärlek övervinner allt, men överlever familjen?
Citera
2013-01-19, 13:28
Medlem
Tveksamt om det är äkta kärlek från Utvikets sida ... Känns mycket åt Golddigger hållet. Hade hon inte en sugardaddy i NY? Det verkar inte som om hon har så stora ambitioner att försörja sig själv.
Överlevnad för familjen?? Nja....
Citera
2013-01-19, 15:38
Bannlyst
Sverige kan bli den första monarkin någonsin som har en WT till prinsessa, skulle den svenska monarkin förlora all trovärdighet om en white trash som Sofia blir prinsessa och hertigina? Skulle det ens gå att ta på allvar?

Det är som en Hollywood film för fan, en WT tjej från dålig bakgrund som blir tillsammans med en kunglighet och sedan lever lyckligare i alla dagar...
Citera
2013-01-20, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NobunagaOda
Sverige kan bli den första monarkin någonsin som har en WT till prinsessa, skulle den svenska monarkin förlora all trovärdighet om en white trash som Sofia blir prinsessa och hertigina? Skulle det ens gå att ta på allvar?

Det är som en Hollywood film för fan, en WT tjej från dålig bakgrund som blir tillsammans med en kunglighet och sedan lever lyckligare i alla dagar...

Hollywoodfilm ja. Finns det inte en film som heter Pretty Woman med Julia Roberts?
Har för mig att "glad flicka" fick en millionär.
Men dikt är en sak och verkligheten en helt annan.
När Madde gifter sig i juni lär hon se till att Utviket befinner sig på andra sidan jorden.
Min teori är att några veckor förs bröllopet går Hovet ut med att romansen är definitivt slut
Citera
2013-01-20, 08:53
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NobunagaOda

Det har gått alldeles utmärkt att skapa en prinsessa av en WT-tjej. Säger nog i och för sig mer om de krav som ställs på en monark än något annat. De kraven är som vi alla vet inte särskilt höga.

Med det sagt tycker jag att det verkar att Mette-Marit, (Dessa underbara norska namn!), och även Utviket för övrigt, verkar ha mera i huvudet än de flesta kungligheter.
Citera
2013-01-20, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Det har gått alldeles utmärkt att skapa en prinsessa av en WT-tjej. Säger nog i och för sig mer om de krav som ställs på en monark än något annat. De kraven är som vi alla vet inte särskilt höga.

Med det sagt tycker jag att det verkar att Mette-Marit, (Dessa underbara norska namn!), och även Utviket för övrigt, verkar ha mera i huvudet än de flesta kungligheter.

Nu blir jag besviken på dig. En tjej med vett i skallen och någon form av intelligens skulle aldrig välja den väg Utviket har gjort. Hon har aldrig gjort något som kräver intelligens eller utbildning. Varför? För hon har varken det ena eller det andra.
Skulle vilja se henne diskutera ett ämne som kräver antingen utbildning, allmänbildning eller en viss slutledningsförmåga. Det skulle nog inte gå sä där jättebra.
Däremot är jag övertygad om att hon är smart, men det är inte samma sak som att vara intelligent.
Citera
2013-01-20, 10:13
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
lerog skrev

Längesen man såg några nytagna bilder på Utviket o C-P.....

Inte så länge sedan. Expressen 17 januari:

http://kungligheter.blogspot.se/2013/01/prins-carl-philip-och-sofia-hellqvist.html

"Prins Carl Philip pratade mycket med Sofia och lekte med hennes hår, uppger Expressen. Sofia sågs linda armarna runt sin prins."

Citat:
JagHarEnLiten skrev

Utviket är nog det bästa som hänt Gaffeln. Hon har säkert tagit honom till nivåer där han aldrig varit tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in