Citat:
Ursprungligen postat av e-v-a-s
kan vara att ciggen är rädd för att bli överglänst på framtida tillställningar, men vem skulle vilja att ens bror gifte sig med en nakenmodell/eskort/lyckosökerska, oavsett hur hon såg ut, och se sin familj bli utskämd, ännu mera än vad knullkungen lyckats göra, vill man upprätthålla monarkins heder, så är det ju ingen vidare bra idé,

I mina ögon har Ciggen skämt ut sig mer, genom att vid närmare trettio varken ha gjort något ordentligt handtag i hela sitt liv, och inte planerar att göra det heller.
Samtidigt undrar jag vad de gör i Paris. Skulle de inte vila ut på Öland? Min gissning är placeringen av Utviket på båten, som förutom Gaffeln även hade Jokern och självaste Knullkungen ombord. Hade han ispåse i kalsongerna månne? Placeringen ansågs nog så lyckad av hovet, att de tyckte att den behövde följas upp med ytterligare familjemedlemmar. Kanske för att motsäga de rykten som som säger att Ciggen hatar Utviket?
Så det var väl bara att pallra sig iväg någonstans för att se till att bli plåtade. Ja, varför inte Paris. Det kanske var Ciggen som ställde krav den här gången, och ville utöva sin hobby litegrann. Knugen vagrade väl om Jokern skulle dit också. Antagligen är väl Jokern viktigare att visa upp tillsammans med Utviket. Att Knugen accepterar Utviket är mer än väl uppenbart.
Vad jag gissar på nu är paparazzibilder på Cigggen och Utviket, när de
"shoppar lite i Paris exklusiva butiker", och
"sitter och småpratar förtroligt över en fika i Hallarna".