2010-05-30, 14:54
Medlem
Jag vill då promota Länk raderad lite eftersom jag tycker att den spöar skiten ur ALLA andra svenska torrentsidor. tankadirr, tankaner, tankafetast och allt vad de heter har inte en chans emot denna sidan.

Men vad har då denna sida som inte de andra har?

Jo, Länk raderad är alltså en svensk torrentsida, som inte bara erbjuder Filmer. Nej, Länk raderad är typ som thepiratebay och erbjuder både filmer, spel, program och mycket mer. Och alla deras filmer har ju självklart SWESUB. Och alla deras spel och program har Alltid svensk info.

De har även ett mycket bra forum och väldigt välskrivna guider.

Shareitall är en väldigt nystartad sida och är i nuläget inte fullt utvecklad, och i framtiden så kommer de även att erbjuda livestreaming på sidan plus en undertext-sektion kommer att träda fram.

Jag rekommenderar starkt att ni besöker denna sida, då ingen annan svensk torrentsida kan mäta sig med denna. De som alla andra sidor länkar ju självklart från piratebay precis som vilken annan sökmotor som helst och gör därmed inget olagligt.

Besök sidan nu!! Länk raderad
Senast redigerad av Cineasten 2010-05-30 kl. 15:32.
2010-05-30, 14:59
Medlem
dynamit-kisens avatar
Fel forum? Prova i fildelning.

Btw, antar att du är inblandad i sidan?
2010-05-30, 15:01
Medlem
Mr.Fredriks avatar
Snyggt, hur mycket får du i fickan för all reklam?
2010-05-30, 15:07
Medlem
Som jag sa så är sidan rätt nystartad så inkomsten är ännu inte så stor, det är därför vi annonserar runt lite på stora forum. Och är ledsen om det ligger i fel forum, men detta var det bästa jag hittade. Hittade inget fildelningsforum, men kan posta där också kanske:P
2010-05-30, 15:12
Medlem
Mr.Fredriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fefof1337
Som jag sa så är sidan rätt nystartad så inkomsten är ännu inte så stor, det är därför vi annonserar runt lite på stora forum. Och är ledsen om det ligger i fel forum, men detta var det bästa jag hittade. Hittade inget fildelningsforum, men kan posta där också kanske:P

Med tanke på att reklam inte är tillåtet öht. så kanske du skall tänka om.
2010-05-30, 15:13
Medlem
Jthunderas avatar
Ja, varför inte korsposta också?

Här får du hjälp:

https://www.flashback.org/f17
2010-05-30, 15:16
Medlem
Jasså? Det visste jag inte. Aja, den får väl vara uppe tills den låses då.
2010-05-30, 15:30
Medlem
Cineastens avatar
Läs gärna forumets regler innan du postar i fortsättningen.
/Låst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in