Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-05-30, 09:18
Medlem
Hej!

Jag har problem med att logga in på en del internetsidor, t.ex. bilddagboken, facebook, min egen hemsida, och massa andra jag provat. Flashback är det första jag klarat logga in på. Detta problemet har jag haft sedan igårkväll. Det som händer är att sidan uppdateras, men inloggningsformuläret finns kvar och jag har inte loggats in.

Min första tanke igår var att det kanske skulle fungera imorgon (idag), när det inte heller fungerade idag var min tanke att datorn är trojan- eller virusinfekterad. Men jag har ingen aning. Jag har testad på en annan dator i samma trådlösa nätverk här hemma, och där fungerar det inte heller.

Någon som vet något om detta?

Tillägger att jag har testat på olika webbläsare; Internet Explorer, Firefox och Google Chrome.
Senast redigerad av piers 2010-05-30 kl. 09:26.
Citera
2010-05-30, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piers
Hej!

Jag har problem med att logga in på en del internetsidor, t.ex. bilddagboken, facebook, min egen hemsida, och massa andra jag provat. Flashback är det första jag klarat logga in på. Detta problemet har jag haft sedan igårkväll. Det som händer är att sidan uppdateras, men inloggningsformuläret finns kvar och jag har inte loggats in.

Min första tanke igår var att det kanske skulle fungera imorgon (idag), när det inte heller fungerade idag var min tanke att datorn är trojan- eller virusinfekterad. Men jag har ingen aning. Jag har testad på en annan dator i samma trådlösa nätverk här hemma, och där fungerar det inte heller.

Någon som vet något om detta?

Vad kör du med för webbläsare? Prova byt webbläsare
Citera
2010-05-30, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av down31
Vad kör du med för webbläsare? Prova byt webbläsare

Det har inte med Webbläsarn att göra om det inte fungerar på den andra datorn heller.
Citera
2010-05-30, 14:04
Medlem
Plottis avatar
Testat nätverk med tråd? För det kan vara ett certifikat i det trådlösa nätverket som inte tillåter dig att logga in och få massa kakor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in