2010-05-30, 03:29
Medlem
MegaSkurts avatar
Någon som vet sanningshalten i följande story (som jag hört från flera olika håll i olika tappningar av kompisar vars "gamla arbetskamrat" och dylika lagom nära men inte tillräckligt för att verifiera, berättat att de varit med om).

Det brukar vara att det är en tjej som ska fylla år, och hennes släkt och vänner ska ha surpriseparty för henne hemma hos henne, pojkvän eller förälder har extranyckel, och hela festgänget har gömt sig någonstans i lägenheten lagom till när hon kommer hem från jobb.

Hon kommer hem, hänger av sig, går ut i köket, och börjar fixa med mat osv. och festfolket väntar med spänning på att hon ska gå in i vardagsrummet eller sovrummet eller nåt där de är, men det går några minuter och inget händer mer än att de hör ljud från köket, och att hon kallar med "SYYYYYYYLT, SYYYYYYYYLT" varpå hennes hund som oxå befinner sig i det rum där släkt o vänner gömt sig, rusar iväg ut i köket...

Det går nån minut till, och hunden kommer inte tillbaka, så de bestämmer sig för att gå ut i köket och överraska henne...

Alla tassar ut, och upptäcker till sin fasa, att där ligger hon på rygg naken, eller med kjolen uppdragen (har hört olika varianter), med sylt på murran, och doggyn slickandes i sig sylten medans hon njuter och uppviglar hunden och klappar den på huvudet osv.

Det låter för jävla corny för att va sant, men visst, tokigheter händer ju ibland, så jag har i många år undrat om det här har någon som helst reell bakgrund öht?

Nån som vet nåt?

Och till Moderatorer, flytta gärna till lämpligt forum, hittade inget bra ställe att posta det här, tyckte sexforumet verkade vara mest sannolikt att få träff på mer information om det här....
Senast redigerad av MegaSkurt 2010-05-30 kl. 03:32.
Citera
2010-05-30, 04:11
Medlem
Memory-leaks avatar
Visst har man hört talas om det ... men det verkar bara vara en myt. Däremot råkade jag komma över en film en gång i min ungdom där en hund slickade fitta. Var en ganska surrealistiskt upplevelse, kan jag tala om!

Men jag tror inte att det ligger någon sanningshalt i det scenariot du tar upp. Liksom..jag brukar inte lägga mig på köksgolvet och runka när hela släkten är där. Tror inte andra gör det heller.
Citera
2010-05-30, 04:14
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memory-leak
Men jag tror inte att det ligger någon sanningshalt i det scenariot du tar upp. Liksom..jag brukar inte lägga mig på köksgolvet och runka när hela släkten är där. Tror inte andra gör det heller.

Hela poängen är ju att hon inte upptäcker släkten, de är ju i ett annat rum o gömmer sig, utan kommer hem från jobb sugen på ett doggylick....
Citera
2010-05-30, 04:22
Medlem
Memory-leaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt
Hela poängen är ju att hon inte upptäcker släkten, de är ju i ett annat rum o gömmer sig, utan kommer hem från jobb sugen på ett doggylick....

Oj! Jag läste visst lite för fort. Ber om ursäkt.

Isåfall så är det klart att det kan hända. Jag menar, då och då upptäcker man personer som har sex med djur och tydligen finns det bordeller för det med ....
http://www.expressen.se/1.423132

Så ja, det kan hända. Men återigen så verkar scenariot du målar upp vara ett typiskt "min polares polares arbetskamrats kompis syskons kusin sade..."

Edit: https://www.flashback.org/t1208038 scenario på G?
Citera
2010-05-30, 09:19
Medlem
Cesares avatar
Det verkar faktiskt vara ett rätt vanligt förekommande beteende, om man får tro exempelvis förre jordbruksministern:

http://www.youtube.com/watch?v=DW3dVJP3_LQ
Citera
2010-05-30, 10:33
Medlem
Tashokus avatar
Tidelag är ju inte helt ovanligt tyvärr. Har sätt porrklipp där en hund slickade en tjej. Djuren har stora sträva tungor så jag kan tänka mig att det är skönare på sätt o vis
Citera
2010-05-30, 10:58
Medlem
madbroilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cesare
Det verkar faktiskt vara ett rätt vanligt förekommande beteende, om man får tro exempelvis förre jordbruksministern:

http://www.youtube.com/watch?v=DW3dVJP3_LQ
Enligt Regeringens hemsida så är han fortfarande jordbruksminister.
Citera
2010-05-30, 19:26
Medlem
Millwalls avatar
Jag har hört den lika länge och lika många ggr i olika versioner precis som salt och pepparligan, dom som framkallade semesterbilderna och hittade bilder på negrer som hade deras tandborstar i röven, hon som tog glitterspray mellan benen istället för partym inför gynekologbesöket, råttan i pizzan.....osv.
Citera
2010-05-30, 20:54
Medlem
bluecafes avatar
sånt händer. sen kalaset och hela släkten och den biten är nog bara för att förbättra historien
Citera
2010-05-30, 21:20
Medlem
dannywtfs avatar
Tja, det är nog inte omöjligt. Fanns det inte någon blogg med en tjej som gillade jyckar? Vågade aldrig klicka mig vidare, men den innehöll tydligen dalmatiner och andra läbbiga saker. Huva va läbbigt!

Btw: En bekant till mig har runkat av en hund. Räknas det som tidelag? (Helt 100% sant, faktiskt)
Citera
2010-05-30, 21:33
Moderator
evilhoneys avatar
Tveksam tråd men vi provar i F&P
//mod
Citera
2010-06-01, 01:52
Medlem
Bara jag som får tanken: Tyckte hon det inte var lite väl tyst? Hundar brukar ju stå i dörren och vänta på sin ägare? Sedan att hon helt plötsligt SYLT SYLT, nee jag tror inte på det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in